onsdag 29 april 2009

I'M BACK!!

Hallå hallå :) Jaaaaaa jag ber om ursäkt, ingen uppdatering så långt ögat kunnat nå, men nu har jag tagit mig lite tid.. Som jag igentligen inte har ska ni veta.. Borde inte ta någon paus i min packning, men det är ju såååå tråkigt! :)

Senaste Nytt!! Bea och jag har hittat lägenhet, så idag innan jobb hämtas det nycklar och skrivs kontrakt. Härligt :) En 3 i Gol, gångavstånd till centrum.. Blir bra :)
Vad har mer hänt den tiden jag varit borta?? Hmmm, hunnit med personal middag, sista bransje afterskin och lite jobb på nesbyen.. Känns bra, kommer bli en bra sommar :) Och blir mycket skönare nu när jag slipper pendla mellan hemsedal och nesbyen(5mil enkel) Varje dag... Trött på den här vägen.. Och så fort vi får ordning på lägenheten, blommmor(plast), tavlor, gardiner.. Ja lite hemtrevligt så kommer allt bara flyta op sen :)

Snart är säsongen äver oxå, bara några små fjuttiga dagar kvar.. Känns hemskt att säga det men ska bli så himla skönt :) sjukt ja vet men så fruktansvärt trött på alla bergen och på allt tjat om att man inte är i backen längre! Skjut mig!
Men i morgon har jag sagt till mig själv att jag måste upp och ta ett sista åk, bilr inte långvarigt skulle jag tro men iaf nått...

Måste väl återgå till att fixa med rummet, eller äta lite frukost verkar trevligare :P

2-7/5 hemma och gör stan osäker igen ;)

P&K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar