lördag 4 april 2009

Lördag

Sol, sol och ännu mera sol :) vaknade faktiskt upp med ett leende när jag såg att solen stod högt på himlen (och klockan var faktiskt inte mer än 10!) Slängde i oss frukosten sen släpade vi med oss bea(!) ;) upp till fjellkafen, där hon satt och njöt utav solen.. Tog några åk men åkte fort tillbaka till bea.. Har totalt tappat suget på att åka just nu.. Kliar i fingrarna på mig för att jag vill avsluta det här kapitlett och börja på ett nytt.. En sommar i Gol, visst det kanske inte är så långt bort vi åker men iaf, det är endå något nytt :)

Längtar hem en hel del faktiskt.. Få sitta på altanen och prata en massa skit tillsammans med pappa, diskutera viktiga och mindre viktiga saker.. Bråka med min bror i soffa om tv:n, krypa upp i mammas knä och bli kliad på ryggen (blir aldrig för stor för det!) ta en kaffe med syster på balkongen och inte prata om något särskilt utan bara njuta... Vardagssaker som inte betyde särskilt mkt just då men som betyder en massa när man inte får tillgång till det precis när man vill... Alla dom där små tillfällena man alltid haft... <3

Jobbet nästa, några få gäster bara.. kanske kan dropa in några till men liten chans skulle jag tro.. Solen steker utanför fönstret, inte många som vill sitta inne.. Allra minst jag själv :(

P&K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar