tisdag 14 april 2009

En liten roadtrip...

Ledig några dagar så bestämde mig för att göra något åt min eviga längtan efter familjen.. Så jag satte mig i bilen halv 7 i söndags morse och åkte hem ( ska tillägga lite fint att det är ca 65mil, enkel! ) Men vad gör man inte för familjen :) Så himla härligt att få komma bort några dagar, slippa se bergen som skrattar åt en för att man inte är i backen längre, den äckliga diskhögen på bänken som aldrig försvinner, eller ångesten över att få ut något av dagen. Ja skönt att få komma hem en sväng :)

Efter 8 ½ timmes bilkörning så kom jag äntligen fram till mammsen, och lastade ur min packning, all min tvätt! Vi har inte haft tvättmaskin i några veckor nu så tvättningen har det gåt lite sämre med.. Medans tvättmaskinen var igång för fullt och mamma ställde sig och lagade mat fick jag själv krypa ner i ett varmt bubbelbad :) Det kallar jag kärlek <3 ;)
Har hunnit med att hälsa på syster en sväng, gav hunden ett ben och stal lite böcker med mig ;) Nu sitter jag gemma hos pappsen och carole, Njuter av lugnet.. Gick ut och tog min morgon cigg på verandan, så himla skönt det kan vara på landet :) Har hunnit med att tvätta pärlan idag oxå, hon var allt fin under all smuts ;) Bytit däck har jag och pappsen oxå gjort, kan själv :) Varit ute på en härligt vår promenad och göttat oss i soffan framför tv:n...

Så klart saknar jag mina älskade sambosar, men ses snart :)

Bea, i morgon ska jag köpa martini, du kan vara lugn ;) Pussss <3 Håller tummarna för lägenheten nu :)

Sängen nästa, i morogn ska jag ta mig en sväng in till kattneholm, kanske factory om jag hinner :)

P&K

1 kommentar:

  1. Ja de ä klart att en flaska martini måste med :) Hållar alla tummar på att de ska gå bra med lägenheten!!!!! ses imorrn hjärtat! Pusss

    SvaraRadera