tisdag 17 april 2012

Vackra Lysekil

I fredags när jag kom ner förstod jag att jag kommit rätt, för Guuud vad vackert det är här och sommaren har inte ens börjat!! Helt sjukt :) kom till hotellet strax efter 3, genomgång på allt och lite till, åt lite mat, åkte till lägenheten och lämnade alla saker och hälsade på tanten, tillbaka till hotellet och jobbade till 2-3 på natten, till lägenheten för att sova (tack Gud för gps ;) haha) upp och jobba från 11-01, tillbaka hem och sova, sovmorgon, ställa i ordning saker, gick på upptäcktsfärd, jobbade från 17-22, hem och sova, vaknade vid 03 och sprang mellan toaletten och sängen fram till 09.. Vinterkräksjukan i april känns inte helt okej!!

Ja så har mina få dagar i Lysekil sett ut, i går låg jag i sängen hela dagen förutom två små korta tillfällen då jag var tvungen att åka till butiken och få i mig näring.. Idag fick jag ledig för att bild upp mig ordentligt och det behövs, fortfarande helt slut i kroppen och en fet huvudvärk p.ga vätskebrist.. Ibland går inte allt som man tänkt sig.. Men nu ska jag dricka blåbärsoppa och läsa lite.. Hej hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar