onsdag 25 april 2012

Uppdatering

2 dagars ledigt blev 1,5 haha men vem kan säga nej till söta Ebba när hon ber om att få byta bort sin stängning?! Inte jag iaf ;) sen så dealade vi ganska bra där med tycker jag! En dag extra ledigt när finaste S kommer tackar jag inte nej till ;) en liten mini weekend i Goa glada Göteborg ska nog hinnas med :P

Så i morgon är det sovmorgon iaf, börjar inte fören 17 och jobbar kväll med Robert så kommer nog gå som en dans, ser med skräckblandad glädje fram emot torsdagen och allt kaos med fullt hus, men dagen kommer gå fort det tror jag allt :) och med dreamteam på plats kan det ju inte gå annat än bra ;) nu peppar jag för 11 dagars jobb i sträck! Woop woop <3

Massa kärlek till min fina familj och underbara vänner! Saknar er sjukt mycket! Ja och S med ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar