lördag 21 april 2012

Trött tjej

Att gå upp innan 12 det kallar jag tidigt, konstigt för vissa men det är min vardag.. Så kan säga att det var en trött tjej som hade klockan på ringning vid 9(!) i morse.. Ojoj den var seg.. Men en dusch (i källaren haha) senare var jag på benen och stuttsade ner på jobbet, var så snäll så jag ringde och väckte S en stund men va tusan han kunde vackert somna om igen ju :P lugn dag på jobbet, kom lite mer folk på aw vilket var väldigt kul, slutade jobbade runt 19 tiden, och hofen jag tjatat om hela dagen slank ner efter 20 ;) men efter den så kände jag hur sjuuukt trött jag var så tog mitt pick och pack och gick hem :)

Legat och kollat på avsnitt av karatefylla, vilket jag är typ sist av hela Sveriges befolkning att se haha men har inte fattat tycke för programmet tidigare då jag bara sett snuttar av det men nu är jag fast :P både på gott och ont kan jag tro ;)

Nu är det sängen nästa, fortfarande tomt men är väl tur man har liten säng ;) två dagar till på jobb sen är det två dagars ledigt :) nice!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar