tisdag 10 april 2012

hemma :)

Äntligen har jag fått ett hem igen :) Efter mycket slit och släp så är det mesta på plats :) Lite hyllor, tavlor och pynt som ska upp bara men det fixas det mesta i morgon hoppas jag annars får det bli i höst, inte så stor panik :) Är så himla glad över min fina familj och underbara vänner som har hjälpt mig sjukt mycket! Ni är dom bästa <3
Med två dagar kvar i stan så ska jag nu bara ta vara på tiden och njuta :P

I morgon är det eskilstuna, sis och adrian. Mormor, farmor, mammsen och lillebror :) sen är det lilla emma på kvällen och fix med håret, lite rose drickande med bea och på torsdag bella sen hem till pappsen och göra bilen vårfin med sommardäck och tvätt sen middag och mys :) På fredag bär det av igen :P

Ser verkligen framemot att få börja jobba och träna, träffa nya människor och spendera en sommar på västkusten!

Nu ska jag bara andas för en stund, lägga mig till rätta och läsa en bok innan det är dags att sova, mår otroligt bra :) Slänger med en före och efter bild på nya lyan, är bara på sovrummet/vardagsrummet men mer kommer senare...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar