lördag 31 juli 2010

Regn, regn och mer regn...

Snart drunknar vi i allt regn! Trött på det och vill ha sol snart!!

Igår hade jag en lugn hemma kväll med mig själv och Sessan.. Måste medge att jag kände mig väldigt ensam där ett tag :( Hatar känslan av att inte ha någon, familjen och vännerna i sverige känns ännu längre bort såna dagar och man vill inget hellre än att bara sätta sig i bilen och köra hem! Hoppas att den där dumma tomma känslan försvinner med tiden annars kommer jag nog till att slita ordentligt i höst/vinter. Vet att jag har jobb på hotellet men hade inte varit fel att få åka iväg och jobba någon annanstans, hade det inte varit för karln hade jag nog redan varit borta vid det här laget... Det kommer dagar då jag frågar mig själv om det verkligen är här jag kommer kunna få känna mig avslappnad och lycklig, har inget svar ännu. Kanske jag bara får ta dagarna som dom kommer och låta tiden visa vad som händer i framtiden. Men som alltid känner jag hur det kryper i kroppen efter att få se något nytt och göra något annat, kommer den känslan någonsin försvinna? Att skaffa nya vänner är inte så lätt som man kan tro, är klart jag har träffat många människor här jag verkligen tycker om men är så svårt.

Livet är inte alltid så enkelt och man kanske inte kan få allt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar