fredag 30 juli 2010

Ledig fredagskväll...

Var länge sen nu man fick det, och så klart ska alla andra vara bort resta eller jobba :( Så blir en ensam kväll med mig själv, katten och film.. Vet inte ens vad jag ska orka äta :( Tar mig väl en tur till Spar och ser vad dom har för färdig mat, deprimerande! Sessan har i alla fall hittat hem igen :)) Skrämmer skiten ur mig och är borta i ett dygn, var helt säker på att hon hade sprungit ut i vägen, uff.. Får dåligt hjärta utav henne!!

Tycker finaste kan ta och hitta hem nu :P Tråkigt att sova själv :( Och jag som skulle packa så mycket idag, hmmm lyckas somna på soffan vid 3 tiden och vaknar upp nu vid 6 ;) Packa får jag göra i morgon :P

Nu ska jag ta och åka till älskling och låna hans dator, massa dåliga filmer står på kvällens shema <3

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar