onsdag 21 juli 2010

25 dagar...

Nu får tiden gärna springa iväg :)) 25 dagar kvar till den älskade semestern börjar :) En tur hem till härliga sverige, besöka allt o alla :D

Ikväll blir det att jobba räkbord! Skjut mig, hade det inte varit för att de ger bra med dricks hade väl hälften get fan och tagit ledigt hehe ;) Men måste endå säga att jag trodde det skulle vara värre, har väl varit med om det mesta numera efter jobbat i nesbyen i 6mån hehe ;)

I morgon lyckates jag byta till mig en tidigvakt så jag får fri på kvällen, då ska vi hem till svärföräldrarna där det blir middag och kos med hela ramski släktet.. ujuj inte värst de inte :)Ska se när jag får mod till mig att visa upp karln för min galna släkt där hemma :P Pappsen kommer om 2 veckor så bärjar lite milt med den lugnaste av oss alla hehe :D

Lite bilder bjuder jag på idag från sommaren 2010 <3





2 kommentarer:

  1. Visst är vi en stor släkt som hörs!!! men vi är inte farliga...=) nog törs du ta med honom hit!
    Kram kram Lina

    SvaraRadera
  2. hörde jag dig säga att din pappa var den lugnaste? ! Din mamma som är så lugn och skötsam av sig :) puss, puss // mor

    SvaraRadera