torsdag 29 juli 2010

Moster Emma :)

I tisdags natt kom den lilla sötnosen Adrian till världen :) Ska bli spännande att få träffa honom när jag kommer hem :) Moster Emma låter ju rätt så bra faktiskt :D <3

Efter mina monster pass i helgen så fick jag mig mån och tis fri, var väldigt skönt måste jag säga :) Blev en tur ut på sjön med grillning på måndagen och tisdagen tog vi och besökte bö sommarland med övernattning :) Var lite små surt att behöva åka tillbaka på onsdagen och komma tillbaka till verkligheten!! Men snart är det bara 2 veckor kvar till semestern :D

Ska snart ta och få mig lite sömn, har dubbel pass både fre och lör men fri söndag :D Måste ta tag i packningen i morgon också så jag kommer igång med flytten så snart som möjligt, skönt att få det ur världen :) Lite skrämmande med tanke på att jag faktiskt ska bli sambo på riktigt, men ska väl gå fin fint de :P Håller alla mina tummar för att det ska gå bra mellan oss :D Sjukt kär :P <3

O mammsen, du har nog lite rätt där, men du och pappa är lugna på två olika sätt ;) Saknar er, ses snart <3

Karln har åkt i väg på country festivalen i seiljord och kommer inte tillbaka fören på söndag, blir 3 nätter att sova ensam, men som sagt, jobbar hela helgen så spelar inte så stor roll egentligen :)

Pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar