fredag 1 mars 2013

Varning för tråkigt inlägg

Ni vet när luften åker ur en ballong ni precis har blåst upp, lite så känner jag mig just nu.. Har fyllt upp med så mycket, träning, skola, pojkvän, familj, vänner, lägenhet, jobb.. Och nu är det som om allt bara blir lite för mycket och det försvinner och kvar står jag utan någonting, orken och lusten är totalt borta och jag känner mig dum när jag inte fattar uppgifter, dålig när jag är för trött för att träffa alla jag vill träffa, otroligt fet när jag tränar men ser absolut ingen skillnad utan ännu en fettvalk börjar krypa fram när jag står framför spegeln..

Hur får man tiden att räcka till och pengarna att räcka längre? Nu är det skärpning Nilsson!! Idag ska jag få pussa på min nya syster son och ska suga in all kärlek och använda det som ny energi.. Vecka 10 är då det vänder!

Lägg. Aldrig. Av!!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar