måndag 18 mars 2013

Tillbaka till skolbänken

Ny vecka och lite mer plugg, veckor a bara flyger förbi! Hur ska man hinna med allt? Dagarna uppe i Sälen var jätte sköna, åkte i backen, drack öl, kvalitetstid med Linda och jobbade :) var nästan så man inte ville åka hem! ;) men igår var det tillbaka till verkligheten och var rätt skönt att parkera bilen och krama om karln :)

På onsdag börjar jag med kursen :D det är med blandade skräck och nyfikenhets känslor jag ser fram emot det :) tror det kommer bli tufft men resultatet är värt det :) en påsk utan godis kan vara bra det med ibland ;)

Ikväll ska jag hem till fjant och önska henne lycka till på resan i morgon, ni kommer få det super skönt och se till att njut ordentligt nu!! :) <3

Ja annars ser veckan ut som vanligt, skola och träning mån-fre, jobb fre-lör och så har jag fått med mig lillebror och Karln till Romme på söndag :D

Hej hej









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar