onsdag 6 mars 2013

V.10

Veckan har börjat bra, träning i måndags sen middag med fina tjejer med massa skratt, prat och minnen. Gårdagen var det skola sen bara njöt jag av att inte göra någonting utan bara umgås med min karl ❤ idag är det tvättning och hoppas att Frida orkar med en fika annars får jag klämma in lite träning (hoppade över den igår men har inte så dåligt samvete som jag kanske borde ha! Helgen är fullspäckad av roliga saker med vänner, familj och pojkvän så laddar batteriet till Max nu så att det ska hålla ett tag, vi går mot ljusare tider och snart är Linda hemma och uteserveringarna öppnar! Har nog aldrig längtat så här mycket till våren som jag gör i år!! Men först ska en resa till Sälen ordnas! Måste hinna med allt!! 😉 Organiserat kaos är mitt mellannamn ;)

Och grattis syster på din dag 😁🎉🎁





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar