tisdag 19 februari 2013

Nyhetsmorgon och frukost

Är inte lila trött som jag brukar vara, kanske 8h sömn är ett måste för att jag ska få den vila jag behöver :P Nyhetsmorgon och frukost är mer eller mindre en liten tradition på morgonen och det känns helt okej ;)
Igår blev det ett skivstångs pass på f&s, känner armarna är helt slut och jag hoppas benen orkar bära mig idag haha men jävlar vad skönt det var :) sen gick jag hem och bakade en broccoli och skinkpaj och duschade samt gjorde naglar :) en riktig mysig hemma kväll med mig själv och min lilla lägenhet blev :P fast nu hoppas jag Karln kommer hem från Sthlm i kväll så vi hinner ses innan han åker vidare på onsdag och är borta till söndag :( är en vecka i träningenstecken, med det ska jag unna mig en lugn fredag med lite godis och pizza, gör mig lite mer motiverad ;)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar