måndag 4 februari 2013

Ny skolvecka.. Och jag fattar ungefär lika lite av alla jävla x och y upphöjt i 2 inom parantes som jag gjorde förra veckan..! Men skam den som ger sig, i morgon raglar jag mig igenom skiten igen och nog fan måste någe fastna!! Lung vecka framför mig och ser fram emot lördag, middag och utgång i Örebro för att fira Elin och Emma, ska bli så himla kul! Ja och så klart torsdag när Karln kommer hem igen ;)

Nu får det bli pulver dieten resten av veckan om jag ska komma i kjolen på lördag, träning idag.. Löpning på bandet gick över förväntan bra :) i morgon blir det Core/spinn, ny på det passet så ska bli kul :) nähä, sängen nästa!!

Kram

Ps. Åkte med en bild på jelloshottens från lördagens kalasande, haha sjukt roliga men usch så läskiga/äckliga ;)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar