onsdag 28 mars 2012

Trött efter flera långa dagar på rad, men att ha haft Bea här nästan 4 av dom har varit sjukt kul :) har haft en lugn dag som avslutades med film och popcorn hos fröken Skoog, behövligt :) dock känner jag mig sjukt rastlös och kommer ha svårt att somna.. Lite sällskap hade inte skadat men får nöja mig med en bok och tv, går väl egentligen ingen nöd på mig :P

I morgon är det tillbaka på jobb igen fram till söndag, kommer bli en sjukt bra helg med grymma artister som livar upp stämningen inne på Harrys och ice :) ser verkligen fram emot Veronica maggio och Norli & kkv! Inne på säsongens slut snart och det ska bli skönt att få göra något nytt samtidigt som jag kommer sakna en del folk som jag träffat här uppe! Lite blandade känslor som vanligt men så är det :) ser sjukt mycket framemot att få öppna dörren till mitt nya lilla krypin i stan, ska bli skönt att få packa upp allt som legat i lådor sen december! Tackar åter igen min fina syster och svåger som lånat ut sitt garage till hoppetossan dom aldrig kan bestämma sig för vart hon ska bo ;) <3

Bjuder på lite bilder från slutet av veckan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar