måndag 22 augusti 2011

Länge sen nu...

Och det blir bara längre tid mellan inläggen känns det som, men har tappat orken..

Det positiva är dock att den är på väg tillbaka :) Har rent spontant tagit mig ledigt i hela 3 dagar den här veckan och unnar mig en liten mini semester :) Vart är och kommer förbli en hemlighet...

I morgon drar jag även igång med träningen igen, har saknat det sjukt mycket så nu jävlar ska det svettas på gymmet i någon timme innan jag åker ut till landet och myser hos pappsen men middag och lite gitarr spelande :P I mina ögon låter det som en helt perfekt tisdag, bara det att jag inte kommer ställa någon klocka i morgon och telefonen på ljudlöst gör att jag kommer somna med ett stort leende på läpparna!

På måndag kommer även finaste linda hem, som vi har längtat!! Vi har mycket att ta igen och massa som ska styras upp ;)

Nu blir det sängen, som jag ska dela med mammsen :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar