onsdag 24 augusti 2011

efterlängtade ledighet!!

Som jag har längtat hela sommaren efter att få lite ledigt, tillslut så sa kroppen ifrån! Har försökt få kroppen och hjärnan att förstå att det är semester 1 dag till, så jag hoppas på bättre sömn i natt :)

Har bara haft en lugn och skön dag med mig själv :) Vaknade tidigt, men låg och drog mig bra länge, endast för att jag kunde ;) Blev lite mys i soffan med datorn och en bra ny bok, sen en 20min promenad för att få lit frisk luft och se mig omkring, mysigt var mitt intryck, av det lilla jag såg  :)  en liten powernap på soffan och slöt tv tittande resten av dagen.. kvällen av rundas med god mat och bubbel med trevligt sällskap :)

Ibland så har man det rätt bra faktiskt :) Ser dock inte fram emot att jobba hela helgen men efter några dagars vila så borde det gå helt okej :)

Nu ska jag tillbaka till rosébubblet ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar