lördag 4 augusti 2012

Trött i fötterna, trött i kroppen, trött i huvudet.. Många timmar på jobb men en av dom bättre måste jag säga, gladare än tidigare och ovanligt pigg.. Tanken slog mig även att i morgon är det bara två veckor kvar innan jag kör mitt absolut sista pass med min lilla Harrys familj.. Konstig känsla, skönt men endå lite sorgligt på något sätt, kommer sakna alla fina och roliga människor jag lärt känna, att komma hem kommer bli skönt med nya vanor, träning och ett nytt jobb men måste få den här rastlösheten att lugna sig lite.. Min "semester" vecka hemma är redan uppbokad och klar kan man säga, full rulle nu kör vi ;) (ja här kommer min lilla "resplan" ;) )

Måndag en veckas semester på Öland med martini, solning, god mat och bara ren avslappning,
Hem på måndagen en vecka efter, packa upp och in.
Tisdag jobb från 9-16 eskilstuna på kvällen.
Onsdag mys med familjen, kanske parken zoo. Middag med tjejerna på kvällen.
Torsdag tvätta och börja packa om.
Fredag jobb
Lördag lämna bilen hos pappa och sen iväg till sthlm.
Söndag bär det av till Rhodos för en veckas riktigt semester med brudarna :D <3

Sen är det höst, jobb, fix med lägenhet, middagar, finbesök och faniljemys <3

Längtar faktiskt lite till att få ordna med nya tapeter och sätta upp hyllor, tavlor etc komma i ordning på riktigt :))

Nu ska vinet drickas upp sen sova, innan jobbet måste jag hinna duscha, diska och packa.. Full rulle som sagt, iväg till Borås efter jobbet sen ledig söndag med mys och djurparkbesök och bio :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar