måndag 19 december 2011

Som ett brev på posten...

Efter vårat personal möte så åket vi och handlade lite mat och sen åkte jag och tog en kaffe med stackars Linda som var lite dålig efter gårdagens utgång, själv mådde jag perfekt då jag agerade fylle chaufför istället hehe.. När jag parkerade bilen utanför Gästis lite senare såg jag till min glädje att våra underbara elektriker bar in våra nya tv :D skuttandes ut ur bilen började jag glatt hjälpa till och bära :) vad gör man inte för att få in sin tv lite fortare ;) dom jobbade på bra många timmar och sen strax innan dom skulle åka igen var det en väldigt trevlig man som hjälpte mig med min dvd, det slutade med att jag fick en hdmi kabel istället för min gamla skart kontakt :)

Det är en väldigt glad tjej som myser i sin stora säng och ser på tv i sitt fina lilla rum :)

Många av personalen är ute på måndagsklubben men jag orkar inte riktigt dricka, vet att det kan bli en öl eller två när syster kommer på onsdag så väntar på det istället :)

I morgon är det upp tidigt, ordna med liftkort och sen åka i backen :D

snart kanske lite film med 3 andra tjejer som valde att stanna hemma ikväll, om jag inte somnar hehe :)

Saknar er alla där hemma <3

Ps. Kan man annat än älska min snygga skarvsladd ;) hehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar