måndag 14 november 2011

Lediga dagar...

Och så har min långa ledighet tagit sin början, dock har jag sjukt massa som ska hinna med under dom här tre veckorna så ingen lugn stund här inte ;)

Lördags kvällen var hur kul som helst ;) alla flickorna var med, utom Elin :( och blev en tur på Harrys efter förfesten sen lyckades vi få med en efter fest, där fick vi reda på att fröken Nilsson är en jävel på att dra vita lögner på fyllan hahaha skärpning på mig själv!!

Nu är det upp ur sängen sen en tur till Linda, en liten promenad med henne och vovvarna innan jag ska hem igen och tvätta, städa och packa :) japp så får man dagarna att gå ;)

I morgon tror jag det blir en tur till syokonsulenten :) har lite frågor jag skulle vilja ha svar på :P

Ha en fin måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar