söndag 8 augusti 2010

1 vecka kvar...

Snart äntligen får vi ta oss en sen men väldigt efter längtad semester :D Blir kanske inte precis som vi har tänkt oss så klart, så är det väl alltid när vi ska hitta på saker att göra?! Men vi gör så klart det bästa av situationen, så länge vi är tillsammans allihop för några dagar så är jag mer en nöjd :))

Saknar familjen ännu mer nu när jag vet att jag snart får träffa alla igen, uff jobbig känsla de där men har ju valt det själv så bara att bita ihop och ta vara på dagarna jag får :)

Packningen är i full gång nu, har mer skit än jag tror men ska ju inte så långt den här gången :) Sambo faktiskt! På riktigt, tufft :P Håller alla tummar och tår för att det här ska gå bra ;)

Pappsen o carole var är på några dagars besök oxå, allid trevligt.. Min älskade bebis blev matad som aldrig för hehe Den lilla tjockisen där ;) Vi fick oss en tur till Bergen i torsdag, blev en tur inom IKEA, I looooove! Många saker blev det och pengar gick det på men va fan, det är de värt :)

Ikväll blir det jobb med fina Ida sen frukost i morgon, uff men ska väl gå fint :) Har jag hela kvällen i morgon och hela tisdagen på mig att packa det sista och städa lägenheten.. Ska bli skönt när allt är klart :)

Bjuder på lite bilder, är ju inte allt för ofta ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar