måndag 3 maj 2010

När katten är borta dansar råttorna på bordet ;)

Älsklingen är på jobb så jag och sessan myser som bara den ;) Allt hon igentligen får göra gör hon hehe ;) Jag har inte hjärta att säga till henne heller :P Äsch är väl inte så farligt om hon hoppar upp på bordet, är ju faktiskt ingen mat där nu ;) Vi myste i morse i soffan, jag i dvala och hon stendöd på min mage hehe :D Älskade lilla skit katt ;)

I dag ska vi ordna upp med kontraktet på huset och få se det, daniel har redan varit där en tur men bea och jag är nyfikna :P Har sett bilder på internet men inte samma sak som att se det i verkligheten :) Kommer bli bra när allt är klart och vi kan lämna lägenheten i Gol bakom oss, den tynger våra axlar just nu :/

Blir en liten promenix in till Rosendal sen för att möta upp älsklingen som slutar vid 4, efter hustitt och kontrakt skrivande blir det kvällsmys i soffan skulle jag tro :) Igår hade vi en jätte härlig middag på hotellet :P Blev en 3 rätters på mig och bea med kaffedrink som avslutning, killarna åt en 2 rätters och drack cola hehe :P Härligt, så det ska va ;)

Bea och jag hjälpte till på hotellet igår :P Var 4 olika sällskap så var lite att göra :P Var skiiiiiit nervös innan vi kom dit men när allt väl kom igång och man fick springa på lite så kändes allt mycket bättre :) Tror det kommer till att bli en grymt bra sommar :) Hoppas på en massa sol bara och inget regn ;)

Träffa svärföräldrar? För tidigt eller bara skönt att få det gjort?! Kluven..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar