Känner mig lugn, rätt så nöjd med allt just nu. Redo för julborden, glad för att få träffa mina vänner ofta, ser fram emot ledig juldag och nyårsafton. Allt rullar på och jag följer med strömmen..
Varför känner jag mig då ensam fast ändå inte??
torsdag 29 november 2012
torsdag 4 oktober 2012
tisdag 25 september 2012
Jag är tränad, duschad och mätt. Disken är diskad och lägenheten städad. Ljusen är tända och ansiktsmasken är på. Papprena är sorterade och insatta i pärmen.... Och nu då?? Kan räkna på en hand hur många jag har pratat med under HELA dagen, ja jag måste erkänna att jag är lite lätt uttråkad!! Rätt så ordentligt till och med!
måndag 24 september 2012
Jag är tränad, duschad och mätt. Disken är diskad och lägenheten städad. Ljusen är tända och ansiktsmasken är på. Papprena är sorterade och insatta i pärmen.... Och nu då?? Kan räkna på en hand hur många jag har pratat med under HELA dagen, ja jag måste erkänna att jag är lite lätt uttråkad!! Rätt så ordentligt till och med!
tisdag 18 september 2012
Haaaalllåååå!
Ja här var det inte igår jag var inne, men är väl kanske dags att ta tag i det... Ja fast nu har jag inte så mycket att skriva om.. Hemma igen, för stunden haha som alltid ;) Undra när man kommer slå sig till ro egentligen? Äsch skiter i det nu och letar vidare efter lite jobb...
Kort inlägg men så kan det va ibland ;)
Hejhej
Ja här var det inte igår jag var inne, men är väl kanske dags att ta tag i det... Ja fast nu har jag inte så mycket att skriva om.. Hemma igen, för stunden haha som alltid ;) Undra när man kommer slå sig till ro egentligen? Äsch skiter i det nu och letar vidare efter lite jobb...
Kort inlägg men så kan det va ibland ;)
Hejhej
lördag 25 augusti 2012
2 små fjantiga dagar kvar sen är vi hemma igen, känns rätt konstigt att komma hem men inte vara på väg någonstans snart igen.. Visst vi har Rhodos resan men inget annat man ska iväg till och jobba med eller flytta till.. Ska bli sjukt skönt dock att få komma hem, hem och andas ut :) kanske få börja jobba normalt med lite lediga kvällar, träning och få tid till vänner och familj :)
söndag 19 augusti 2012
Sista natten
Nu är verkligen sista natten i Lysekil här... Känna nästan lite overkligt, att få ha semester utan några måste och annat skit, vilken lycka!! Ser fram emot en vecka på Öland, måndag bär det av. I morgon blir det en sista lunch på jobbet sen ett litet stopp hos C..
Älskade semester! Som jag har längtat!
Älskade semester! Som jag har längtat!
måndag 13 augusti 2012
Zalando.se Vilken underbar sida :D Har hittat så mycket fint så hade jag haft pengar så skulle jag skickat efter allt på en gång, roligaste är att det endast är träningskläder och skor, ja jag längtar till hösten!
Nu är det jobb, sen läkaren för att se vad det är för fel på mig, sen en sväng till götet och fina jannica :)
Nu är det jobb, sen läkaren för att se vad det är för fel på mig, sen en sväng till götet och fina jannica :)
söndag 12 augusti 2012
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)














