torsdag 29 november 2012

Känner mig lugn, rätt så nöjd med allt just nu. Redo för julborden, glad för att få träffa mina vänner ofta, ser fram emot ledig juldag och nyårsafton. Allt rullar på och jag följer med strömmen..

Varför känner jag mig då ensam fast ändå inte??

torsdag 4 oktober 2012

Ibland vill man bara ha för att man inte kan få...

tisdag 25 september 2012

Jag är tränad, duschad och mätt. Disken är diskad och lägenheten städad. Ljusen är tända och ansiktsmasken är på. Papprena är sorterade och insatta i pärmen.... Och nu då?? Kan räkna på en hand hur många jag har pratat med under HELA dagen, ja jag måste erkänna att jag är lite lätt uttråkad!! Rätt så ordentligt till och med!

måndag 24 september 2012

Jag är tränad, duschad och mätt. Disken är diskad och lägenheten städad. Ljusen är tända och ansiktsmasken är på. Papprena är sorterade och insatta i pärmen.... Och nu då?? Kan räkna på en hand hur många jag har pratat med under HELA dagen, ja jag måste erkänna att jag är lite lätt uttråkad!! Rätt så ordentligt till och med!

tisdag 18 september 2012

Haaaalllåååå!

Ja här var det inte igår jag var inne, men är väl kanske dags att ta tag i det... Ja fast nu har jag inte så mycket att skriva om.. Hemma igen, för stunden haha som alltid ;) Undra när man kommer slå sig till ro egentligen?  Äsch skiter i det nu och letar vidare efter lite jobb...

Kort inlägg men så kan det va ibland ;)

Hejhej

lördag 25 augusti 2012

2 små fjantiga dagar kvar sen är vi hemma igen, känns rätt konstigt att komma hem men inte vara på väg någonstans snart igen.. Visst vi har Rhodos resan men inget annat man ska iväg till och jobba med eller flytta till.. Ska bli sjukt skönt dock att få komma hem, hem och andas ut :) kanske få börja jobba normalt med lite lediga kvällar, träning och få tid till vänner och familj :)

söndag 19 augusti 2012

Sista natten

Nu är verkligen sista natten i Lysekil här... Känna nästan lite overkligt, att få ha semester utan några måste och annat skit, vilken lycka!! Ser fram emot en vecka på Öland, måndag bär det av. I morgon blir det en sista lunch på jobbet sen ett litet stopp hos C..

Älskade semester! Som jag har längtat!

måndag 13 augusti 2012

Zalando.se Vilken underbar sida :D Har hittat så mycket fint så hade jag haft pengar så skulle jag skickat efter allt på en gång, roligaste är att det endast är träningskläder och skor, ja jag längtar till hösten!

Nu är det jobb, sen läkaren för att se vad det är för fel på mig, sen en sväng till götet och fina jannica :)

söndag 12 augusti 2012

Känner mig som väääärldens tråkigaste människa som väljer att vara nykter på p-festen och åka hem tidigare för att hinna åka till ica och handla Alvedon innan jag åker hem och lägger mig... Fy fan! Tur att det är bara några dagar kvar till semester så man kan bli som en människa igen..!

fredag 10 augusti 2012

Feberfrossa och liggsår, hoppas på en bättre dag i morgon.. Är helt slut som människa så orkar inte ena ha dåligt samvete för att jag inte kunde jobba ikväll utan fick bli hemskickad.. Då är man dålig.