tisdag 22 maj 2012

Sommar <3

Trots blåsten så är det sjukt skönt ute :) sommarens första glass i magen, nu lite skvaller läsning i solen innan pärlan är klar på service. Underbart :)

I morgon blir det middag med sambon och på torsdag hemfärd <3

L Y C K A <3

måndag 21 maj 2012

Underbart :)

Vilken sjukt bra start på vad som kommer bli den bästa veckan hittills :D

Stor sol, frukost, vattenmelon, grönt gräs :) lycklig ända in i själen!!

Laddar inför jobb kl17, i morgon är det service av bilen sen jobb, tidigt pass på onsdag, packa och städa och några fjuttiga timmar på jobbet på torsdag sen är jag på väg hem igen :D åååå hur kan det här inte bli annat än bra?! ;) <3

torsdag 17 maj 2012

Nu får yr.no inte ändra på det här!! Kommer bli bästa helgen på länge <3

Nästa helg..

I morgon är det bara en ynka vecka kvar innan jag åker hem en tur till familj och vänner :) ska bli underbart att få en helg hemma och få vara med ut, äta middag med pappsen och Carole, mysa med favvo killen och fira morsdag <3

Har tagit ett glas vin i min ensamhet då sambon har rest bort tills på måndag, känner tröttheten sakta smyga på så snart blir det sängen tror jag allt :) jobb från 11 i morgon men kan bli skönt med en inte allt för sen kväll :) får ta en joggningrunda efter jobbet istället, tror inte jag kommer orka upp innan jobbet i morgon hehe :)

Nattinatt

tisdag 15 maj 2012

På båten på väg hem igen.. Undra hur många "hem" jag har haft nu dom sista åren.. Är det konstigt man känner sig lite vilsen ibland? Nej idag är ingen bra dag!! En liten löprunda ikväll eller i morgon innan jobb, nu måste mitt nya liv starta!

lördag 5 maj 2012

fredag 4 maj 2012

Valborg

Efter en helg/vecka med massa jobb så känner jag tröttheten sakta börja komma i fatt mig, kroppen vill inte alltid det jag vill och magen är inte min bästa vän, så en ledig kväll kanske ska sitta fint i alla fall :) ska iaf ner på jobbet till 17 och kolla läget lite :)

Igår var jag och sambon ute på en promenix, det är ju faktiskt sjuuukt vackert här! :) så ska ta mig i kragen och ut och testa springa en runda näe frukosten har lagt sig :) hejja hejja friskt humör :P och vi trivs som fisken i vattnet i nya lyan, våran Hyresvärd är underbar och fixar och donar med allt och lite till :) kommer bli en fin sommar det här <3

onsdag 2 maj 2012

Hem ljuva hem

Kryper ner i sängen och ska sova första natten i nya lyan, känns bra :) efter tre långa dagar på jobb så hoppas jag på en tidig kväll i morgon så jag hinner städa ur gamla lägenheten och fixa i nya huset :P pensionärs kuvösen är invigd i kväll av mig, sambon johanna och sebbe på jobbet. Nu längtar jag mest bara till söndagen då jag får åka till Göteborg och hämta finaste S <3

God natt folkens!


fredag 27 april 2012

Sjukt trött!! Efter många timmar på jobb ska jag nu krama om kudden och sova ut lite innan det är jobb i morgon igen :P var bara tvungen att säga att det är otroligt dåligt med bloggande från fröken pedersens sida!! ;) måste ju få ha lite kvälls läsning förstår hon väl ;)

God natt


torsdag 26 april 2012

Konstigt

Att man kan sakna någon så mycket, som man nästan nyss har träffat... Skiter it, för saknar det gör jag iaf! <3