lördag 29 oktober 2011

Varför...?

Är det sol jag ser genom mina
Stängda Persiener???! Gråa dagar har börjat blivit min vardag och jag måste medge att jag börjar längta bort till något annat, finns så mycket mer att se och göra.... Asien nästa?

torsdag 27 oktober 2011

Blää


Måste nog vara världens tråkigaste vardags syssla! Skjut mig ;)

onsdag 26 oktober 2011

tur och retur...

Blandade känslor..

spänd? orolig? nervös?

vet inte, orkar inte bry mig... Ser framemot att få träffa alla om jag inte träffat sen januari.. allt för länge sen sist!

tisdag 25 oktober 2011

Nytt hår, ny skjorta :)
En sväng ner på stan sen fika med fina mellan emma i Vingåker :)

måndag 24 oktober 2011

Fräsiga fröken

Lite kortare och med en ny lugg (som jag hoppas jag inte kommer bli tokig på efter en vecka ;P)

torsdag 20 oktober 2011

Moster saknar sin sötnos! På fredag blir det mys :)

söndag 16 oktober 2011

biiiiil

jag vill ha en ny biiiil, men vart jag än letar så är dom antingen för små, eller för stora, för dyra eller för gamla, gått för många mil eller är fel färg ;)

Att man aldrig ska vara nöjd.. näe i morgon å¨ker jag till en bilhandlare och snackar bil! banne mej :P

torsdag 13 oktober 2011

Gör precis vad jag själv känner för...

Och det är så himla skön känsla :) just nu är det bara för min skull, för att min rastlösa själ ska få lite ro för en stund.. Innan det är dags att kasta sig in i nästa äventyr ;)

Sälen 11/12, kan bli legendariskt ;)
Bubbel en onsdag med fjant är inte fy skam :))

tisdag 11 oktober 2011

Städa bort det gamla?

Ihop om att tankarna ska sluta snurra för en stund tog jag tag i städningen här hemma, mer eller mindre kaos. Men nu 1h senare sitter jag och väntar på att golvet ska torka, och likt förbannat snurrar det fortfarande!

Hoppas att nästa vecka kan ge mig lite mer klarhet i allt som inte vill gå som jag vill.

Tänk om allt kunde varit svart och vitt, inget mer. Så mycket lättare det hade varit utan att behöva se över, förbi, under och åt sidan.

Ger upp och sätter på kaffe, kryper upp i soffan och läser bort någon timme. Tror jag ska försöka boka in en lunch med pappa i veckan :)