Veckorna går så otroligt fort nu.. Innan man vet ordet av det så kommer det vara höst! Vill sakta ner och hinna njuta av allt som sommaren har med sig, men samtidigt vill jag skynda på tiden så mycket jag kan för att det onda som skaver där inne ska försvinna helt..
I morgon bär det av till sundbyholms travet med jobbet, ska bli trevligt :) Ikväll blir det en öl med finaste anna på krogen, ja får väl faktiskt unna mig en tycker jag, när jag är duktig och ska vara nykter resten av hela påskhelgen :) Hoppas på bio med bella på fredag med, det blir mys det :P
Och på lördag kommer äntligen min finaste tjej hem!! Som jag ska krama om henne! Jävla skit att jag jobbar, men borde vara klar till 23 så ska nog hinna prata lite innan jag ska susa iväg ut i skogarna till katterna :)
Nu kaffe!! :) Sen blir det nog kaaanske lite städning innan dusch och jobb vid halv 3 ;)
Herrå
torsdag 21 april 2011
tisdag 19 april 2011
Sängen nästa....
Känner hur mina muskler i kroppen sakta men säkert börjar slappna av och huvudet blir tyngre... En måndag som vi trodde skulle bli lugn och skön visade sig snart bli en ordentlig "påsättning" istället.. Det var slitsamt men det gick :) Carro och jag slet som djur men jävlar vad bra det gick :)
Nu ska jag försöka få min kropp till att vilja sova lite så jag orkar mig upp i morgon, vill inte sova bort hela min lediga dag :) Ska ringa och väcka bella vid halv11, sen kommer anna oxå över på lite kaffe på ballen :) Hade hoppats på att orka träna men måste nog ge mig där och vänta på att förkylningen ska försvinna först.. men lite solning ska jag nog kunna klämma in ;) efter 17 tiden ska jag över till fina elin på kaffe och lite skitprat, länge sen nu!! Sen tar jag turen ut till pappsen för att sova där och vara lite social på kvälls kvisten :)
Jobb onsdag och torsdag... ledig fredag tjohoo, men är kattvakt och har inga pengar så blir nog en lugn och skön kväll på landet :) sen jobb hela lördagen :)
Om jag älskart, Som jag älskart!! :D
Nu ska jag försöka få min kropp till att vilja sova lite så jag orkar mig upp i morgon, vill inte sova bort hela min lediga dag :) Ska ringa och väcka bella vid halv11, sen kommer anna oxå över på lite kaffe på ballen :) Hade hoppats på att orka träna men måste nog ge mig där och vänta på att förkylningen ska försvinna först.. men lite solning ska jag nog kunna klämma in ;) efter 17 tiden ska jag över till fina elin på kaffe och lite skitprat, länge sen nu!! Sen tar jag turen ut till pappsen för att sova där och vara lite social på kvälls kvisten :)
Jobb onsdag och torsdag... ledig fredag tjohoo, men är kattvakt och har inga pengar så blir nog en lugn och skön kväll på landet :) sen jobb hela lördagen :)
Om jag älskart, Som jag älskart!! :D
måndag 18 april 2011
älskart!!
Dagarna bara flyger fram och jag hinner knappt hämta andan innan jag är på väg till nästa sak... Älskart! :) Älskar att ha något att göra, att få bli trött om kvällarna.. Älskar att jag kan gå ut och ta en öl och se folk men endå ha massa tid över till att jobba. Min kropp säger VILA KVINNA, medans min hjärna skriker om MERMERMER... Min nya drog ;)
Ska springa över till anna strax, sen ner på stan med bella och de andra vackra innan det är jobb hela kvällen :)
Njut av fina vädret ni <3
Ska springa över till anna strax, sen ner på stan med bella och de andra vackra innan det är jobb hela kvällen :)
Njut av fina vädret ni <3
söndag 17 april 2011
Underbart
Älskar att det börjar bli varmare om kvällarna!!
Dagen har bestått utav städning, städning och ännu mer städning på jobbet.. Nu jävlar är det fint ;)
På kvällen blev det filmmys med anna och kim :) Tar den andra på tisdag kväll :P I morgon är det jobb från halv4, sen hem till pappsen.. Tisdag ska jag sooooova sen ut till vingåker en tur och träffa elin :) Sen ska jag klämma in ett litet kvällsbesök hos frida innan filmen hos anna :P
Onsdag jobb, Torsdag jobb, Fredag jobb, Lördag jobb... Söndag kolmården och måndag eskilstuna... Ja och så får man dagarna att gå ;)
Dagen positiva: Min feber är borta och solen är framme!
Dagens negativa: Det ser ut som skit i min lägenhet och dagarna är för korta!
Älskade sötaste bea, saknar dig!! <3
Dagen har bestått utav städning, städning och ännu mer städning på jobbet.. Nu jävlar är det fint ;)
På kvällen blev det filmmys med anna och kim :) Tar den andra på tisdag kväll :P I morgon är det jobb från halv4, sen hem till pappsen.. Tisdag ska jag sooooova sen ut till vingåker en tur och träffa elin :) Sen ska jag klämma in ett litet kvällsbesök hos frida innan filmen hos anna :P
Onsdag jobb, Torsdag jobb, Fredag jobb, Lördag jobb... Söndag kolmården och måndag eskilstuna... Ja och så får man dagarna att gå ;)
Dagen positiva: Min feber är borta och solen är framme!
Dagens negativa: Det ser ut som skit i min lägenhet och dagarna är för korta!
Älskade sötaste bea, saknar dig!! <3
lördag 16 april 2011
torrast i stan...!
Fy fan avd torr jag känner mig just nu, sitter hemma och verkligen irriterar mig på grannarna som spelar allt för hög musik.. men va fan, det är ju lördag, och innan 12.. Skärpning emma!!
Ska krypa ner i sängen och hoppas att lite sömn kan få min kropp att vilka må bra igen.. för nu mår jag sämre än sämst.. är faktiskt lite synd om mig... Snyft, ynkliga sjuka jag..!!
Vart F*N är han den där snygga karln som ska ta hand om stackars lilla mig då?!
Ska krypa ner i sängen och hoppas att lite sömn kan få min kropp att vilka må bra igen.. för nu mår jag sämre än sämst.. är faktiskt lite synd om mig... Snyft, ynkliga sjuka jag..!!
Vart F*N är han den där snygga karln som ska ta hand om stackars lilla mig då?!
Inte tid..
Som vanligt har jag aldrig tid att ligga nerbäddad och få vara sjuk.. så trycker i mig lite mer alvedon och ska svänga förbi apoteket på väg till jobb för att inhandla kanjang sen är det bara att köra på.. För någon gång måste febern förstå att jag vägrar att ge med mig?!
Trevlig kväll igår dock, räkna bort febern så var det kul att umgås med flickorna och träffa bekanta :)
Trevlig kväll igår dock, räkna bort febern så var det kul att umgås med flickorna och träffa bekanta :)
fredag 15 april 2011
aaarrrgg
Jävla skit hals :( Nu är jag trött på att vakna upp så gott som varje morgon med hals ont och fluffigt huvud.. Jävla förkylning nu ska du bort en gång för alla. morr!!
Torsdag
Dagen har gått allt för fort idag känns det som...
Tog mig en liten spring tur i förmiddags innan anna kom på lite kaffe, sen stuttsade vi vidare till gymmet och så klart blev det lite solning på det :) Hade vinprovning på jobbet.. gick väl så där när man är förkyld och täppt i näsan men lite smak/lukt kände jag iaf :P Sen blev det massa mys hemma hos finaste bella resten av kvällen :)
I morgon är det jobb fram till tisdag nästa vecka, då blir det lite fika med elin i vingåker :) hoppas på sol :P
I morgon tror jag allt att jag, anna och emma ska lyxa till det lite med en öl efter jobbena :) Lillasyster kommer och spelar på harrys så en låt eller två ska man väl hinna höra innan man går hem för kvällen :) Inga extrema bokningar så vitt jag kommer ihåg så kan bli en rätt lugn fredag iaf :)
Irriterar mig på att halsen gör ont och att huvudet känns tjockt... Vilar upp mig i morgon så kör vi på gym och löpning på bandet på lördag istället :))
Nattinatt
Tog mig en liten spring tur i förmiddags innan anna kom på lite kaffe, sen stuttsade vi vidare till gymmet och så klart blev det lite solning på det :) Hade vinprovning på jobbet.. gick väl så där när man är förkyld och täppt i näsan men lite smak/lukt kände jag iaf :P Sen blev det massa mys hemma hos finaste bella resten av kvällen :)
I morgon är det jobb fram till tisdag nästa vecka, då blir det lite fika med elin i vingåker :) hoppas på sol :P
I morgon tror jag allt att jag, anna och emma ska lyxa till det lite med en öl efter jobbena :) Lillasyster kommer och spelar på harrys så en låt eller två ska man väl hinna höra innan man går hem för kvällen :) Inga extrema bokningar så vitt jag kommer ihåg så kan bli en rätt lugn fredag iaf :)
Irriterar mig på att halsen gör ont och att huvudet känns tjockt... Vilar upp mig i morgon så kör vi på gym och löpning på bandet på lördag istället :))
Nattinatt
onsdag 13 april 2011
trött trött trött
Känner nu att min kropp är bra trött och mitt stackars huvud snurrar mer än vanligt..
Ska ta och hoppa i säng snart, upp runt halv 11 så jag hinner ut och springa innan det är gym med anna kl12.. Ska på vinprovning på jobbet kl halv 3, sen ska jag mysa med bella och försöka hinna en tur ut till vingåker för att träffa elin.. Hmm undra om jag kan klämma in lite solning oxå ;) hehe dagarna ska vara fulla av saker, det är då jag mår som bäst!!
Hade sett framemot grillning hemma hos pappsen på söndag med det kommer inte bli av :( Ledsen pappa men måste på jobb, vi ska ha "vårstädning" av hela restaurangen :( Men blir fint när det väl är gjort då :)
nattinatt
Ska ta och hoppa i säng snart, upp runt halv 11 så jag hinner ut och springa innan det är gym med anna kl12.. Ska på vinprovning på jobbet kl halv 3, sen ska jag mysa med bella och försöka hinna en tur ut till vingåker för att träffa elin.. Hmm undra om jag kan klämma in lite solning oxå ;) hehe dagarna ska vara fulla av saker, det är då jag mår som bäst!!
Hade sett framemot grillning hemma hos pappsen på söndag med det kommer inte bli av :( Ledsen pappa men måste på jobb, vi ska ha "vårstädning" av hela restaurangen :( Men blir fint när det väl är gjort då :)
nattinatt
Hemma...
Och det är tungt, jävla skit tungt! Men biter ihop, orkar inte tänka mer nu...
Snart kommer fina anna en tur så ska sätta på lite kaffe :) Sen blir det dusch och jobba 18-23 :) I morgon ska jag ut och springa!! Mina ben skriker efter att få bli trött och huvudet behöver bli tomt mer än någonsin..!
Tja!
Snart kommer fina anna en tur så ska sätta på lite kaffe :) Sen blir det dusch och jobba 18-23 :) I morgon ska jag ut och springa!! Mina ben skriker efter att få bli trött och huvudet behöver bli tomt mer än någonsin..!
Tja!
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)