onsdag 2 mars 2011

Lycklig!!!

Nervös som in i helvete!! men fan det här klarar jag ju, det är det här jag kan :D Nu kör jag, så in i helvete ;)

Cinderella nästa! :)))

tisdag 1 mars 2011

månadskort...

Det första månadskortet är inhandlat och ett boxningspass är avklarat.. Guuud det var det jobbigaste jag gjort på länge inom träning men det absolut roligaste med :D Om en vecka kör vi igen ;)

Nu sitter jag mätt och belåten i soffan och ska snart hoppa in i duschen sen vidare till sängen där sessan sover gott :) I morgon är det upp vid 7 igen för att tvätta kläder, kanske tar mig en liten morgon promenad med om solen visar sig :) Klockan 18 blir det ett core pass :P Jappjapp nu kör vi ;)

Dåligt med bloggande från beatrice!!! <3

Herråå

uppe med tuppen

Ja klockan var strax efter 7 när larmet ringde och ville att jag skulle upp, ska erkänna att det var allt lite segt och jag var bra trött men upp kom jag ;) Var lite smart igår och ordnade kaffebryggaren så det var bara att trycka på on knappen sen var kaffet på väg, det slank ner ett glas med proviva/mango (var jätte god :P anna har rätt om det mesta hehe) Hann till och med ladda ipoden lite så jag kunde lyssna på musik medans jag tog en PW till caroles lokal där det blev morgon yoga :)) Nu är jag inne på dagens frukost, 2 fullkorns skorpor med mager ost, kaffe och en shake :) Mums :P En rätt så trevlig start på den här morgonen :)

Ska in och se vad det går för roliga pass på friskis idag medans jag väntar på att lilla anna ska sluta skolan, ska en tur till jysk med och köpa skohylla och hylla till badet :) Blir kalas bra det här... Oj vad positiv jag blir till livet helt plötslig, otroligt vad lite kaffe på morgonen kan göra ;)

Ha en fin dag <3

måndag 28 februari 2011

morgon yoga..

Ja i morgon startar jag dagen med lite morgon yoga faktiskt :) så ska ta och ta fram lite kläder till det innan jag kryper ner i min nya fina säng.. sessan sover redan gott i den så räknar med att den blev godkänd ;)

har fått en massa hjälp idag med lägenheten och det är jag grymt glad för, har faktiskt fått det riktigt bra här nu :P I morgon får det även bli en tur till jysk så jag kan investera i en skohylla och en hylla till badet, ja jag har allt för mycket skor och smink/smycken/hårprodukter.. hehe men så är det väl att vara tjej ;)

Blir till att träna lite i morgon med, ska se om det går något roligt pass sen blir det gym med fina anna :) Ska ta ett glas öl med maria på onsdag ja och så klart träna :) Försöka tvätta i veckan med, på fredag kommer lillebror en tur, lördag ska vi ut till pappsen, söndag ska det firas syster.. Måndag får jag försöka vila, eller träna ;) Tisdag och onsdag två olika arbets intervjuer och på torsdag en heldag i västerås med syster och adrian :D Fullrulle hela veckan, precis som jag vill ha det ;) Fokus på träning och lägenheten nu!! japp japp :)

natt cigg sen får det bli sängen, ska upp strax efter 7 i morgon :)

Natta <3

k-town

Då ska jag slänga in det sista i bilen sen dra till k-town.. Försöka få saker på plats kan vara trevligt det med.. Syster kommer över på besök med så får ju träffa lillkillen idag :P Blir en liten promenad sen lunch :)
Bebisen får stanna en dag till i huset hos pappsen, blir bra för då kan hon springa av sig lite idag :) Hon har varit en pina dom sista dagarna nu, hoppas hon och isen går bra ihop snart så man kan få släppa ut henne, stackarn hon vill ju hoppa och skutta i snön..!

Hoppas jag kan hitta min laddare till min dator snart så får jag uppdatera när jag är på plats i lägenheten ikväll igen..

Herrå

söndag 27 februari 2011

vill!!

Vill och jag vill det nu! Känslan av att verkligen verkligen villja ha ett jobb är sjuk.. Pirret övet att kanske få göra något nytt, något med tryck och som får en att träffa nya människor är otrolig.. Så nu kommer jag stirra mig blind på min tlf tills det verkligen kommer det samtalet jag vill ha nu, helst igår ;)

I kväll är det sista natten innan det blir att ta sig i kragen och bli katrineholms bo... Ja tiden kommer jag nog få till att gå då allt är ett enda stort kaos i lägenheten, saker precis överallt.. Pjuu önska mig lycka till ;) Flörtade med fina elin som har lovat att komma in i morgon och hjälpa mig bära in de sista tunga sakerna som pappsen så snällt hjälpte mig in i bilen med ikväll.. Sen är det bara köksbordet kvar sen borde det mesta vara där, i en enda stor röra.. Ja precis som allt annat lyckas bli i mitt liv ;)

Men nu vill jag göra något nytt! Hoppas och håller alla tummar jag har för att det här ska bli bra....

Natta

lördag 26 februari 2011

trött

Har varit en lång dag.. En massa stress som alltid men är väl så man får dagarna att gå ;) Slängde (läs: kravlade!) mig upp ur sängen strax efter 9, sen avr det iväg att hämta soffbord i flen, släpkärra hos faster o farbror, soffa hos en vän till mamma, åka från e-tuna till k-holm för att lasta av allt för att sen åka till jysk och hämta säng.. Vidare hem till pappa, äta, hämta det näst sista lastet med saker, åka och lasta av det i k-holm och sen vidare till e-tuna. Lämna släpkärra, hämta gustavs kompisar och köra dom ut till fest sen hem till mamma och slänga sig i soffan.. Ja och så färga håret hehe ;) Sorry bea men var tvungen, det röda var inte lika rött längre så kunde inte gå så i morgon på intervju, blev mörk brun ;)

I morgon är det upp till sthlm vid 12, intervju 15.30 sen tillbaka till e-tuna, bilen hem till pappsen och hoppas att hinna lasta den med tunga saker. Måndag kommer tillbringas i stan i lägenheten och sätta saker på plats och mysa med sessan samt träna :) Ja så kommer väl hela min vecka se ut kan jag tro hehe Ska även försöka hinna med ett glas med maria på onsdag som jag inte sätt på hur länge som helst, trevligt.. Och ja skoog, kom hem snart så kan du vara med du me ;) <3

Nu ska ajg se klart på min film jag hyrde och sen ska ajg nog mysa ner mig i sängen med en bok.. helst själv här hos mammsen så finns inte så mycket annat att göra... Kan va skönt det med, kanske är på tiden att man vänjer sig.... eller?! Näe, tar det senare ;)

Nattinatt 

fredag 25 februari 2011

fantastiskt...



Tack för låten Emma <3

Blivit med lägenhet!!

Yes, idag kl 15,00 tar jag emot nycklarna till min allra första EGNA lägenhet.. Och det känns..... tomt.. Vart fan är det där glädje ruset som ska komma när man gör något nytt och spännande?! Det är i en enda dimma just nu, allt jag ser är helt glanslöst och knappt några färger.. Det är svårt att glädjas över något när man måste göra det själv..

NEJ nu får jag skärpa mig!! Jag är ju knappast själv! Pappsen slutar tidigare på jobbet för att kunna hjälpa mig med säng och soffbord, gurra offrar en ledig lördag för att hjälpa mig med soffan och mammsen följer med mig enda upp till sthlm på söndag för att jag inte vill åka själv.. Ja och sis och adrian är bara söta dom med ;) Så skärpning!!

Saknar min lilla bea fjant då :( Blir liksom inte helt den samma utan henne! Vi har ju gjort allt tillsammans de senaste åren så känns lite konstigt att hon inte är här med mig just nu och planerar vart allt ska stå och tavlor som ska upp.. Saknar dig gumman <3

Ska ta och gå ner och kolla posten, hoppas att sim kortet har kommit så jag kan använda min svenska tlf..

Snakkes

torsdag 24 februari 2011

på väg igen....

Snart i alla fall... Försöker få tag på Tina i tlf men hon vill inte svara :/ Är inte så sugen på att åka upp dit och stå ute och vänta i kylan.. nej går nog in på hotellet och försöker få i mig lite frukost kanske... Det vill säga alltså kaffe, kaffe och åter kaffe hehe Trött i trynet är bara förnamnet...

Drömmde något i natt, kommer inte ihåg vad det var men det var en märklig dröm i alla fall.. Jaja Nu ska jag för det allra första ta mig igenom den här dagen sen så vill jag att det ska vända...

Vänner <3 Familj<3