tisdag 16 november 2010

Snart 34

Ska ta och gå och lägga mig, sista natten i sverige land.. Uff, alltid lika svårt att gå tillbaka och jobba när man varit ledig :(

Tänkte jag skulle ta och komma iväg vid 8 i morgon, ska hoppa förbi öb och se på lite ridkläder.. är lite kallt med det jag har hemma, så en ny jacka, vantar och helst stövlar hade gjort sig bra :)

Att det kommer dröja till över 2 veckor innan jag får åka tillbaka till rosendal igen känns tungt :(

ska sätta på en dålig film så hoppas jag att jag somnar snart :)

Natta 

35

Inte alls så att min nedräkning börjar ;)

måndag 15 november 2010

snart slut på semestern....

Går in på mina sista två dagar i sverige, känns lite tråkigt att lämna alla igen, men det är bara lite över 1månad tills jag är tillbaka :) Idag ska jag in till e-tuna och mysa med adrian så mycket jag bara kan :D Den lilla skiten har stulit mitt hjärta :)) Han är så söt!! Konstiga känslor bubblar upp i en när man ser på honom och får krama honom, hmm märkligt!! ;)

Tror den här lilla semestern har varit bra både för mig och dig... Kanske vi äntligen fick tid till att förstå vad det är som kan försvinna.. Allt är inte en dans på rosor men så är livet.. Vet vem jag är när jag är med dig.

Några bilder från lördagen:  











Bilden på mitt hår var till dig bea ;)

Ha en fin dag :)

fredag 12 november 2010

Sweeeeden

Blev många timmar i bil på mig igår, men känns skönt att vara framme nu :)

Har hunnit med mycket idag :D
Bytt bromsar på bilen
Fikat med pappsen o Carole
Lunchat med Linda
Besiktat bilen
Ordnat naglarna
Ätit mat hos syster

Bra för att vara mig hehe ;)

Sjuuuuukt nöjd med mina naglar :P S¨å jag bokade in en ny tid till den 23:e december, naglar och en ordentlig ansiktsbehandling+massage :D

En dålig bild men ni ser lite iaf :))

onsdag 10 november 2010

Paus..

En paus... Är det bara ett mildare sätt att göra slut på eller är det ett alternativ till att rädda något som håller på att gå sönder innan det är för sent??

Hur som helst så orkar jag inte grubbla mer.. är glad att vi har pratat och att det ser ut som om vi kanske kan lösa det.. Men saker tar tid, att få något upp igen som har varit på botten krävs tid och vilja, har vi det?

Sverige i morgon, 1 vecka utan några bekymmer, sooooom jag längtar :D

Ska packa, hänga upp tvätt, diska, äta lite... uff allt för mycket som måste göras på för kort tid... I morgon vid 06.00 går bilen, skjut mig!! har 1 Liter med iskaffe som jag hoppas kan få mig till att vakna lite hehe :P

Ha de på bade...

söndag 7 november 2010

Dagen efter kvällen före...

Dålig är bara förnamnet.. uff idag sliter jag!! Men det var kul då :))



Längtar till torsdag då jag är tillbaka i underbara sverigeland igen :)

lördag 6 november 2010

Utgång med älskade fjant..

Då sitter vi och väntar på att älskade camilla ska komma och ta oss till nesbyen :) ölen och vinet är ner packat så ikväll blir det paarrrteeeyy :D Och pappsen du kan vara lugn, vi lovar att inte göra något som du inte hade gjort ;)

Ha en förträfflig kväll nu allesammans för det ska faktiskt jag ha :))

Bjuder på några bilder på mig o darlo :)




saknar..

idag saknar ja dig igen :( Är tur jag har bea här som håller mig sällskap :) Men måste springa ner o jobba några timmar nu...

oooooch så plågar vi oss själva lite mer med en gammal bild då allt var underbart...!


fredag 5 november 2010

Bea-fjanten :P

Wihooo, älskar att ha besök, nu släpper jag henne inte!! :P måste dock ner och jobba om 30min vilket är typiskt :( men blir nog inte längre än till ca 21 ikväll så går fint :) Så börjar jag tidigt på lördag så blir det en tidig kväll med :) Sen slår vi klackarna i taket ;)

Han med att äta en liten matbit samt handla en outfit till på lördag, äääääälskar att köpa nya kläder och skor :P

Tanken på att dricka vin ikväll låter dock inte sååå lockande men va fan det ska nog gå ner ett glas eller två iaf hehe

Snakkes

plågar mig själv...

Japp.. det är vad jag gör.. plågar mig själv genom att lyssna på smör sånger och läsa igenom gammla sms.. Fuck! Varför gör man sånt mot sig själv?! Mår ju inte bättre av att se tillbaka.. men jag undrar så vart det gick fel :(


It still feels like our first night together
Feels like the first kiss and
It's gettin' better baby
No one can better this
I'm still hold on and you're still the one
The first time our eyes met it's the same feelin' I get
Only feels much stronger and I wanna love ya longer
You still turn the fire on

So If you're feelin' lonely.. don't
You're the only one I'd ever want
I only wanna make it good
So if I love ya a little more than I should

Please forgive me I know not what I do
Please forgive me I can't stop lovin' you
Don't deny me

This pain I'm going through
Please forgive me
If I need ya like I do
Please believe me
Every word I say is true
Please forgive me I can't stop loving you
Still feels like our best times are together
Feels like the first touch

We're still gettin' closer baby
Can't get close enough I'm still holdin' on
You're still number one I remember the smell of your skin
I remember everything
I remember all your moves
I remember you
I remember the nights ya know I still do

One thing I'm sure of
Is the way we make love
And the one thing I depend on
Is for us to stay strong
With every word and every breath I'm prayin'
That's why I'm sayin'...