torsdag 30 september 2010

Bitterfitta?!

Är det så att jag kanske ska ta och byta namn snart tro? Känns som jag för det mesta bara är sur och tvär utan någon riktig anledning.. Suck, att kenneth fortfarande orkar bo med mig är ett under!

Elin: Vill med hem!! Saknar er en massa! Kommer snart :)) är hemma runt den 11november :D <3

Ikväll är det jag, ida och våran vän fanta&rosé ;)

men ibland finns det faktiskt en grund till att man är sur och tvär....

onsdag 29 september 2010

Fel utav mig...

Blir flyg hem i jul :) Såg att flyg resan var 1000,. tur-retur medans tåget bara var från bergen till kattne en väg.. Så nu ska jag bara försöka flörta med familjen där hemma och se vem som känner för att komma och hämta mig på arlanda den 23 dec runt 11 tiden på kvällen :D *blinkblink*

Bilder...!!





Lycklig...

Lite nytt :D










dumsnål??

Resan hem över jul ska snart bokas... nu står man mellan flyg eller tåg.. En tåg resa för 450,- Eller en flygresa på 1000,-
Nu kommer det lilla kniviga, tåget tar 12,5 b´pluss resan till bergen så raknar med ca 15h medans flyget tar max 3h,.... What to do?!

måndag 27 september 2010

Usch!

Så har i efterhand kan man ju tycka att dricka vin en söndag kanske inte är det smartaste man gjort... Inte heller när man måste upp runt halv6 på måndags morgonen för att köra bil 1,5h för att hinna med färjan som tar en till jobb i tid.. Meeeen, mitt uppe i allt det här negativa måste jag slänga in att sova på hotell är ju aldrig fel :P (Synd var väl det att man inte han med frukosten!!)

Vad kan vi dra för slutsats av det här nu då??

Joooo! Mer vin-söndagar till folket! ;)

Tackar min bästaste bea för en BMB(BergenMedBea) dag igår :) var helt underbart skönt att få komma iväg en tur, strosa lite, äta sushi, dricka vin och prata en massamassa skit :D LOVE IT!!

Nu ska jag dö lite på soffan (vin-söndag har en negativ effekt! Du ligger utslagen så gott som hela måndags eftermiddag/kvällen!!) till O.C :P

Puusss och Kraaam

söndag 26 september 2010

lördag 25 september 2010

Håller tummarna...

För att hårfärgen ska kunna gå att rädda :/ Det var inget vackrt resultat igår, en blandning mellan grå/grön/brun ( Bea, kom ihåg att andas ;P) Men ska se om det går att rädda, slängt i en annan färg nu, så håll tummarna för mig ;)

Har en liten pause mellan jobb timmarna ´just nu, men måste tillbaka óm en timme igen, suck.. Men nu är det bara 5 arbetsdagar kvar ;)

Solen ´skiner, och det är tanken på i morgon som får mig att orka den här kvällen :))

fredag 24 september 2010

Nydatornydatornydator :D

Skulle bara meddela att min nya dator har anlänt och jag älskar den!!! <3

Nær kroppen ær orolig...

Hade svårt att somna igår natt och vaknade upp tidigt och kunde inte somna om... Kroppen vill inte sova, øgonen ær lite tunga men inte tillræckligt før att sova... Ska nog bara ta och palla mig upp och åka till affæren..

Handla listan ær kort men bra :D Hårfærg, smør och marmelad ;) Har varit sugen på rostad macka med ost och apelsinmarmelad sen igår kvæll :)) Hehe

I morgon ær det bara 2 vecka kvar innan det blir att sæga hejdå till hotellet.. Suck, ibland ønskar jag att man var tillbaka på gymnasiet och kunde få slippa allt som hette jobb.. Orkar inte jobba mer, vill inte och orkar inte!! Kanske man skulle ta och leta upp någon bra skola før att kunna plugga vidare på? Måste dock læsa engB først, vilket jag också ångrar att jag inte læste i skolan då det var gratis!!! Alltid kul att vara efterklok.

Søndag: Myspys med fjant <3
Torsdag: Avslutnings middag och lite dricka med finaste Ida <3
5/10 Tillbaka till Gol :))
17/2 St:Anton med søta-sanna och alex :P

torsdag 23 september 2010

Gråta bör man....

Uff hade faktiskt glömt att sista avsnittet av säsong 1 i O.C var så jobbigt :/ Kan ju så vara oxå att det är jag som är lite onödigt känslig om dagarna hehe Tårarna rann så gott som hela avsnittet :/ Det jobbiga nu är att jag inte hittar hela säsong att ladda ner så blir nog att knappa sig in på cdon och se efter den där :)

Löshåret har nu anlänt och det ser riktigt bra ut :P Nu ska jag dock springa över till butiken och se efter färgning till håret, är nog bra att göra det nu så att inte håret är så glatt när allt ska fixas på söndag :D:D myspys med darlooo, sushi och isättning av löshår.. Ge mig fler av dom dagarna!!!

Snakkes <3