Har mig en fri dag och vad händer? Jo men det är klart jag vaknar till liv när bea går på jobb, strax efter 9(!) och klara helt enkelt inte av att somna om! När man väl kan få sova ut utan något alarm som ringer då är det klart man ska vara pigg, suck.. Men vad har jag hunnit med på 2½h?? Ingenting :P Hehe har legat och slöat i soffan framför tv och datorn med sessan sovandes på bröstet.. Kan vara riktigt nice det med :)) Men nu är det duschen, ska ner till sentrum och ordna inför helgen, bea fyller hela 22år i morgon och det ska vi fira med att gå ut fredag och lördag :D
Pussss <3
onsdag 31 mars 2010
tisdag 30 mars 2010
tisdag kväll
Undrar vad det är för fel på mitt huvud?! Har haft huvudvärk till och från nu i flera dagar :( Försöker dämpa det med lite vin med sambon, hoppas det funkar ;) Min dröm har stört mig hela dagen, suck.. Men var tur att pappsen ringde så att jag fick veta att allt var okej :) Hemska saker det där!!
Blir utgång i helgen :D wohoo, länge sen nu så är allt på tiden :D
Saknar söt en massa idag :( Saknar honom så klart varje dag men idag har det varit extra mycket, bara en ynka månad kvar nu <3
Pussss
Familjen <3<3<3
Blir utgång i helgen :D wohoo, länge sen nu så är allt på tiden :D
Saknar söt en massa idag :( Saknar honom så klart varje dag men idag har det varit extra mycket, bara en ynka månad kvar nu <3
Pussss
Familjen <3<3<3
Tisdag
Hatar det, verkligen hatar att vakna upp med en tryckande ångest och ett bröst som känns som om det ska explodera tillsammans med huvudet och tårar som rinner helt okontrollerbart.. Känslan av panik, helt tills man inser att det faktiskt bara var en otroligt skrämmande dröm. Det är så sjukt vad kroppen kan göra med en medans man sover, min hjärna går på helvarv hela tiden, tankarna bara flyger runt och jag får aldrig helt slappna av... Jag hoppas att allt löser sig snart, trött på att inte vara mig själv!
Fick spendera lite tid i rosendal då jag var fri :) Det var skönt att få komma iväg en tur, vi hade inte det bästa vädret så blev mest bara mys i soffan hela dagarna :) Vi hann med en middag på hotellet dock, så sjukt god mat dom har där! Helt galet gott :) <3
Blev en tur till kyrkan på söndagen, attans att vi inte hann med att bikta oss för alla våra synder, -"får man säga så i kyrkan?!" haha helt perfekt ;) Funkar till precis allt :P Kuuul Var linneas dop vi var på om ni undrade varför bea och jag tog oss till kyrkan på en söndag av alla dagar (menar är inte det en dag då man ska vila sig på?!) Blev middag på eidsgård, småmat och kaka :D Eller ska jag kanske skriva kaker? Sjuk norsk tradition, men god ;) Sen var det bara att slänga sig i arbetskläderna och börja jobba, gick fina fisken då :)
Hoppas på en lika lugn kväll idag som det var igår, skööööönt med en soft kväll då man inte behöver springa arslet av sig, särskilt nu när jag inte känner mig helt vän med mig själv om dagarna..!
Nu blir det duschen sen jobb! Och så där sambo, nu har du lite kvälls läsning ;) <3
Pussss
Fick spendera lite tid i rosendal då jag var fri :) Det var skönt att få komma iväg en tur, vi hade inte det bästa vädret så blev mest bara mys i soffan hela dagarna :) Vi hann med en middag på hotellet dock, så sjukt god mat dom har där! Helt galet gott :) <3
Blev en tur till kyrkan på söndagen, attans att vi inte hann med att bikta oss för alla våra synder, -"får man säga så i kyrkan?!" haha helt perfekt ;) Funkar till precis allt :P Kuuul Var linneas dop vi var på om ni undrade varför bea och jag tog oss till kyrkan på en söndag av alla dagar (menar är inte det en dag då man ska vila sig på?!) Blev middag på eidsgård, småmat och kaka :D Eller ska jag kanske skriva kaker? Sjuk norsk tradition, men god ;) Sen var det bara att slänga sig i arbetskläderna och börja jobba, gick fina fisken då :)
Hoppas på en lika lugn kväll idag som det var igår, skööööönt med en soft kväll då man inte behöver springa arslet av sig, särskilt nu när jag inte känner mig helt vän med mig själv om dagarna..!
Nu blir det duschen sen jobb! Och så där sambo, nu har du lite kvälls läsning ;) <3
Pussss
onsdag 24 mars 2010
Tisdag
och jag borde verkligen ta och packa.. men ni som känner mig vet ju hur bra jag packa i sista sekunden ;) Kommer glömma hälften men det struntar jag i! För jag ska ju faktiskt bara besöka min sötnos <3 Han tycker konstigt nog om mig precis som jag är ;)
Men något fint ska jag väl kunna packa ner ;) Lovar att väskan kommer vara packad med en massa skit bara haha :P
Har faktiskt inte så mycket mer att skriva, hungrig!! Blir lite nudlar innan jag tar tag i disken som jag lovat sambon att ta innan jag åker ;)
Pusss <3
Men något fint ska jag väl kunna packa ner ;) Lovar att väskan kommer vara packad med en massa skit bara haha :P
Har faktiskt inte så mycket mer att skriva, hungrig!! Blir lite nudlar innan jag tar tag i disken som jag lovat sambon att ta innan jag åker ;)
Pusss <3
söndag 21 mars 2010
Lördag natt
Låten är tillägnad till mitt förflutna, vill faktiskt till och med tacka alla som har lyckats såra mig av en eller annan grund.. Allt har gjort mig starkare, kan inte annat än att älska den här låten..
Även om du tog tillbaka allt som du har sagt
Även om du grät och sa jag har aldrig känt såhär
Även om du sa förlåt för allt som du har gjort
Så skulle jag aldrig se åt dig igen jag svär
Om du lovade att ändra dig och bli normal
Om du sa jag kommer alltid att älska dig
Skulle det inte spela någon roll
För tro det eller ej men jag älskar inte dig
Du får stå kvar
För jag går nu
Ja, jag går nu
Och jag är starkare än du
Ja, jag är starkare än du
Det har jag lärt mig nu
Du brände dina broar när du sa det där
Som fick mig att förstå vem du egentligen är
Jag vet du bär en mask som du tror ingen ser
Och när du försöker le så ser vi den bara mer
Men du får stå kvar
För jag går nu
Ja, jag går nu
Och jag är starkare än du
Ja, jag är starkare än du
Jag är så mycket starkare än du
Det har jag lärt mig nu
Du har sårat mig mera än du tycks förstå
Men ett öga för ett öga, ja det heter väl så
Och du som tror på karma, och kallar dig lärd
Borde veta att i nästa liv blir du ingenting värd
Nej du får stå kvar
För jag går nu
Ja, jag går nu
Och jag är starkare än du
Ja, jag är starkare än du
Jag är så mycket starkare än du
Oh, oh ,oh
Du får stå kvar
För jag går nu
Ja, jag går nu
Och jag är starkare än du
Ja, jag är starkare än du
Jag är så mycket starkare än du
Jag är starkare än du
Det har jag lärt mig nu
Även om du tog tillbaka allt som du har sagt
Även om du grät och sa jag har aldrig känt såhär
Även om du sa förlåt för allt som du har gjort
Så skulle jag aldrig se åt dig igen jag svär
Om du lovade att ändra dig och bli normal
Om du sa jag kommer alltid att älska dig
Skulle det inte spela någon roll
För tro det eller ej men jag älskar inte dig
Du får stå kvar
För jag går nu
Ja, jag går nu
Och jag är starkare än du
Ja, jag är starkare än du
Det har jag lärt mig nu
Du brände dina broar när du sa det där
Som fick mig att förstå vem du egentligen är
Jag vet du bär en mask som du tror ingen ser
Och när du försöker le så ser vi den bara mer
Men du får stå kvar
För jag går nu
Ja, jag går nu
Och jag är starkare än du
Ja, jag är starkare än du
Jag är så mycket starkare än du
Det har jag lärt mig nu
Du har sårat mig mera än du tycks förstå
Men ett öga för ett öga, ja det heter väl så
Och du som tror på karma, och kallar dig lärd
Borde veta att i nästa liv blir du ingenting värd
Nej du får stå kvar
För jag går nu
Ja, jag går nu
Och jag är starkare än du
Ja, jag är starkare än du
Jag är så mycket starkare än du
Oh, oh ,oh
Du får stå kvar
För jag går nu
Ja, jag går nu
Och jag är starkare än du
Ja, jag är starkare än du
Jag är så mycket starkare än du
Jag är starkare än du
Det har jag lärt mig nu
lördag 20 mars 2010
Lördag
Och ännu en helg med jobb, sitter och funderar på hur länge sen det var man hade en ordentligt fri helg med sambon och bara njöt av livet.. Måste ha varit i september då jag fyllde år, och innan det förra vintern eller nått.. Hmm, sjukt egentligen.. Vi som var ute och dansade jämt förut och drack som om morgon dagen inte fanns.. Det var sjukt roliga tider :) Hoppas man kan få mer fri i sommar så kanske vi kan njuta av varma sommar kvällar med en öl eller två tillsammans :)SAKNAR!
Känner mig lite larvigt förälskad idag :) <3 Ni vet den där känslan av att allt är nytt och lite blygt, man ler så fort hans namn kommer på tal eller så fort hans bild passerar i ens huvud.. Låt aldrig den känslan försvinna!! :D <3<3<3 Känner mig som världens lyckligaste, att jag har haft sån tur att få träffa och lära känna en sån fin kille, trodde allvarligt att dom inte fanns! Många stolpskott har jag råkat utför på vägen, kan kanske vara därför jag alltid är så skeptisk?! :) Men det här, ja det här känns bra, riktigt bra :D <3
Ska göra mig klar för jobb, fick jobba igår igen men det gör inte så mycket :) Behöver pengarna :P Fri måndag, eventuellt :) Onsdag(eller torsdag vet ej ännu) till lördag är det rosendal för hela slanten :D
Pusss <3

Känner mig lite larvigt förälskad idag :) <3 Ni vet den där känslan av att allt är nytt och lite blygt, man ler så fort hans namn kommer på tal eller så fort hans bild passerar i ens huvud.. Låt aldrig den känslan försvinna!! :D <3<3<3 Känner mig som världens lyckligaste, att jag har haft sån tur att få träffa och lära känna en sån fin kille, trodde allvarligt att dom inte fanns! Många stolpskott har jag råkat utför på vägen, kan kanske vara därför jag alltid är så skeptisk?! :) Men det här, ja det här känns bra, riktigt bra :D <3
Ska göra mig klar för jobb, fick jobba igår igen men det gör inte så mycket :) Behöver pengarna :P Fri måndag, eventuellt :) Onsdag(eller torsdag vet ej ännu) till lördag är det rosendal för hela slanten :D
Pusss <3
onsdag 17 mars 2010
Onsdag
Blir till att jobba idag i alla fall, det är lite sjukanmälningar så var bara att hoppa in i duschen och bli som en människa igen.. Jaja fick ju sova rätt länge i natt i alla fall och hade inte så jätte mycket planerat ikväll, så kan faktiskt lika gärna bara åka iväg och tjäna lite pengar :) 9h mer än vad jag skulle haft den här månaden, är lite pengar i kassan, ska se hur det blir på fredag, kan lika gärna hoppa in några timmar och hjälpa till, är ju faktiskt ledig 3 dagar nästa vecka.. Och då kan jag faktiskt inte jobba, för då ska jag till söt :D <3
När jag var klar i duschen och skulle sätta på mig strumpor så lyckades jag ju så klart att sparka sönder halva min stortå :/ Gör faktiskt ganska så ont! SÅ nu är den inlindad i plåster (som var värdelösa och släpper i kanterna) kommer bli en haltande emma på jobbet men jag är där i alla fall :) Så nu hoppas vi på en lugn kväll igen :))
Har lite minuter till godo innan jag måste sätta på mig ett ansikte så hinner läsa lite ur min braiga bok ja köpte i sverige :)
Puss <3
När jag var klar i duschen och skulle sätta på mig strumpor så lyckades jag ju så klart att sparka sönder halva min stortå :/ Gör faktiskt ganska så ont! SÅ nu är den inlindad i plåster (som var värdelösa och släpper i kanterna) kommer bli en haltande emma på jobbet men jag är där i alla fall :) Så nu hoppas vi på en lugn kväll igen :))
Har lite minuter till godo innan jag måste sätta på mig ett ansikte så hinner läsa lite ur min braiga bok ja köpte i sverige :)
Puss <3
Tisdag
Har haft en lugn och skön dag på jobb och det behövdes, mitt huvud slutar inte värka :( Gör sig hela tiden påmind om att det inte står riktigt rätt till, vet inte om det kanske är en tur till ögonläkaren jag behöver.. men sånt kostar pengar som jag inte har :( Annars så är det väl omedveten stress som kommer upp till "ytan"... 46 dagar kvar, spännande, oroligt, nervöst.. Allt på en och samma gång :/
I morgon är jag fri igen, inte så bra för ekonomin kanske men känner att jag behöver det i alla fall, kanske det kan få mig att slappna av lite... Spa dagen med flickorna var underbar, det måste vi bara göra oftare :) Så nästa månad ska det bli en dag till, och då får det allt bli två behandlingar :))
Ska strax slänga oss i bilen och hämta upp daniel som kommer på besök, kulkul :) Mest för bea kanske ;)
På torsdag morgon nästa vecka åker jag en tur till rosendal och besöker söt <3
Banken är ordnad oxå, så nu håller vi tummarna för att den här är bättre!! :)
Puss <3
I morgon är jag fri igen, inte så bra för ekonomin kanske men känner att jag behöver det i alla fall, kanske det kan få mig att slappna av lite... Spa dagen med flickorna var underbar, det måste vi bara göra oftare :) Så nästa månad ska det bli en dag till, och då får det allt bli två behandlingar :))
Ska strax slänga oss i bilen och hämta upp daniel som kommer på besök, kulkul :) Mest för bea kanske ;)
På torsdag morgon nästa vecka åker jag en tur till rosendal och besöker söt <3
Banken är ordnad oxå, så nu håller vi tummarna för att den här är bättre!! :)
Puss <3
måndag 15 mars 2010
Söndag
Och min härliga ledighet i morgon ser jag framemot :D Ska ta mig sambon under armen och ramla ner till sentrum vid 10 i morgon för att säga upp kontot på spare bank 1 och öppna ett nytt fint på dnbNor :) Kl 12 är första spa timmen bokad :D Jag och Tina tar en sjokladebehandling medans Beafis ska ta en anti-stress-massage :) Vi kommer få en sjokladekroppspeeling och sen bli insmord med en avslappnande olja med inslag av vanilj, sen ansiktspeeling och sjokladeansiktsmask :) Hur underbart låter inte det då?! längtar som ett litet barn på julafton, det bästa är att alla är lediga så kommer bli att njuta i relax avdelning efter behandlingarna och sen bubbla lite inne på tropicana :D och så avslutar vi dagen med lite "sol" :P
Dagarna rullar på och dagen med stort D närmar sig med storm steg.. Det är med blandade känslor jag ser framemot den dagen. Ett nytt jobb där jag inte kan något, är alltid lika nervöst att välj det osäkra före det säkra som man kan utan och innan. Men hoppas och tror att det kommer gå fint :) Att jag inte har fått ordna mig lägenhet ännu tynger mina axlar något väldigt men bara hoppas att det kommer att lösa sig så snart som möjligt! Särbo klinkar ju faktiskt inte lika bra som sambo heller, men är väl kanske på tiden att jag tar steget ut till vuxenlivet. (eller ett litet litet kliv i alla fall ;P)
Bea har gjort det så fint här hemma nu oxå, städat och ordnat så nu ska vi verkligen försöka att hålla det så här fint hela tiden :) Det tog oss bara 5månader men iaf ;) Bättre sent en aldrig haha :P
Ögonen börjar hänga mer och mer och huvudet värker fortfarande lite, så snart blir det allt att slänga sig i sängen och krama kudden!
Natta <3




Dagarna rullar på och dagen med stort D närmar sig med storm steg.. Det är med blandade känslor jag ser framemot den dagen. Ett nytt jobb där jag inte kan något, är alltid lika nervöst att välj det osäkra före det säkra som man kan utan och innan. Men hoppas och tror att det kommer gå fint :) Att jag inte har fått ordna mig lägenhet ännu tynger mina axlar något väldigt men bara hoppas att det kommer att lösa sig så snart som möjligt! Särbo klinkar ju faktiskt inte lika bra som sambo heller, men är väl kanske på tiden att jag tar steget ut till vuxenlivet. (eller ett litet litet kliv i alla fall ;P)
Bea har gjort det så fint här hemma nu oxå, städat och ordnat så nu ska vi verkligen försöka att hålla det så här fint hela tiden :) Det tog oss bara 5månader men iaf ;) Bättre sent en aldrig haha :P
Ögonen börjar hänga mer och mer och huvudet värker fortfarande lite, så snart blir det allt att slänga sig i sängen och krama kudden!
Natta <3

söndag 14 mars 2010
Lördag
12,5 h senare och jag är klar på jobb.. Fötterna värker och ryggen gör så ont att jag snart spyr.. Nu blir det sängen, i morgon jobb 14-23.. Måndag blir det spa-dag med vackra flickorna <3
Saknar söt då!!
Natta <3
Saknar söt då!!
Natta <3
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)