måndag 30 november 2009

Måndag

Så, då var sista dagen här! Det ska faktiskt bli skönt att få komma bort från restaurangen just nu.. Göra något nytt :) Kommer sakna den lite då, trivs där borta med arbetskamrater och stamgäster, jaja är ju inte så långt undan så bara att komma på besök ibland ;P

Började min underbara morgon med att blöda näsblod, flera timmar innan jag egentligen ska gå upp, fyy fan vilken härlig morgon ;) Så nu sitter jag och är äckligt trött i soffan med en tampong uppkörd i näsan!! Åååå Sexxxyyyyy ;)

Ska väl ta och kanske blunda någon timme innan jag ska göra mig klar för en tur ner till sentrum innan jobb.. Några få ärenden jag måste hinna med innan kl blir halv 2, ska bara hinna med allt ;)

<3

lördag 28 november 2009

Lördag

Humör-svängningar.nu

Usch, jaja.. nu är det bättre i alla fall.. känns som det just nu :) Man ska aldrig säga aldrig, snart går jag väl in i väggen igen haha :) Men den dagen den sorgen, för just nu, just idag mår jag faktiskt bra :)

Tack coachen (även kallad pappsen) för tlf samtalet <3 :) Det värmer att höra att ni tänker faktiskt på mig där hemma i sverige land :) Snart kommer jag hem igen, + min galna katt mohaha ;)

Vill gå ut och skaka rumpa ikväll med bea och bella, men får bli en annan helg.. Ikväll är det sista bar kvällen på jobb.. Hoppas på den bästa :)

Ha det

fredag 27 november 2009

Fredag

Upp och ner. Ner och upp

Håller på att tappa fotfästet... igen! Är som om någon har satt på en repeat knapp i huvudet på mig, allt snurrar bara runt, runt, runt.. Får inte grepp om något längre. Vad är det som händer? Vad är det som är fel? Hur kunde det bli så här? Igen?!

Kan någon komma med något hårt och slå mig i huvudet så jag vaknar, eller varför inte bara avrätta mig på plats!

torsdag 26 november 2009

Torsdag

TRÅKIGT!! JAG HAR SÅ TRÅKIGT!!!

Jag är inte gjord för att sitta hemma och ruttna i soffan utan någon att prata med. Visst jag har Sessan, men pratar jag mer med henne nu så börjar t.om jag misstänka att jag är lite galen :/

Ska få arslet ur soffan och ta och hämta upp bea efter jobb och köra till nes för att hämta upp hennes bil, passar på att träffa lite folk och pratar av mig lite då ;) Hehe Två flugor i en smäll :P

Du kommer aldrig att lära dig av dina misstag. Oavsett hur många gånger du gör samma fel.

onsdag 25 november 2009

Onsdag

Ledig dag och så klart har jag gått och blivit jätte förkyld, nästan mer åt sjuk :( Ååå fan orkar verkligen inte ligga och har verkligen inte den tiden.. Så idag ska jag hinka i mig massa te med honung ( eftersom halsen har svullnat upp till det dubbla :/) och vila upp mig på soffan.. Måste dock en tur till nes och hämta beas bil när hon är klar på jobb.. Ser jag inte framemot :( Men det går nog fort, så är jag tillbaka i min vilo position fortare än jag kan blinka ;)

Det snurrar fortfarande en massa massa..! :(

natta

söndag 22 november 2009

Söndag

Äntligen är söndagen här, som jag har längtat! :)

Bio i kväll, new moon

Ska ta mig en tur in i duschen sen ska jag över till nes och hälsa på ruth och hämta upp K (som ska smiska och gott göra sitt misstag i går genom att skämma bort mig heeeela kvällen!!)

Gårdagen gick väl bra, humöret blev sämre senare på natten dock, av både det ena och det andra.. jaja, nog om det.. får väl ont i huvudet snart om jag inte slutar tänka...

Ha det

lördag 21 november 2009

Lördag

Samma skit idag.... Borde jag ju ha förstått när jag gick och la mig med dåligt humör, att jag klart som fan skulle vakna upp med det oxå.. Hmm jaja, inte så mycket jag kan göra åt det nu.. Får bara försöka att bita ihop och börja tänka positiva tankar ist. kanske mina jävla hjärnspöken ger sig av då?!

Bea har rest till stationen för att hämta upp D som kommer på besök några dagar.. Lovar att vi ska vara snälla mot han stumpan ;) Hehe

Göra mig klar för jobb och slänga i mig några pannkakor som älskade sambo har i frysen, blir säkert att beställa en pizza på jobbet skulle jag tro.. Känns som om jag behöver det om jag ska orka ta mig igenom en skit kväll igen..

Snart,snart är det söndag! New moon på bio, yes!! Bea och jag kommer att dregla oss igenom hela filmen, åååå ögongodis ;P

Over and out.

Fredag natt

Den här dagen har verkligen inte varit min dag... Fy fan säger jag, har bara gått och önskat att kvällen skulle ta slut så jag kunde dra täcket över huvudet och försvinna från världen en liten stund.. Har varit irriterad och sur mestadels av kvällen och natten.. Helvetes jävla skit humör rent ut sagt.. Så alla skratt och leenden under kvällen på jobb har alle varit falskare än falskt! Och blir så irriterad på mig själv för att jag går och irriterar mig, vill inte tänka och orkar inte men känns som om allt snart bara ska rasa.. Ungefär som om jag har gått hela dagen och väntat på att himmelen ska ramla ner, helvetet ska brytas lös och allt bara ska gå käpp rätt åt.....

Ja ni hör (ser) ju vilket toppen humör jag har varit på idag, humörsvängning.nu that is me!! Kanske kan man hoppas på en trevligare och positivare dag i morgon annars så går jag väl och dränker mig i elven! Ja eller nej det ska jag ju inte men känns ungefär så... Orkar inte gå runt och irritera mig på saker, tänka på saker som jag inte borde slösa energi på, upprepa saker i huvudet, vrida och vända på allt som har sagts och gjorts.. En hobby skulle kanske vara att rekommenderas till lilla mig.. Som får mig att tänka på annat under såna här vinter(?!) depressioner..

Näe, ska väl ta och slänga i mig det sista av min gå-och-sova-öl och sen faktiskt kanske ta mig i kragen och gå och lägga mig..? Sambons väckarklocka har redan börjat pipa, så klockan börjar väl närma sig morgon skulle jag tro, vända på dygnet vad är det??

Natta

fredag 20 november 2009

Fredag

Helgen har precis börjat och jag längtar som vanligt redan till söndagen ;) Haha, samma visa varje helg, men endå så älskar jag att jobba bar på helgerna :) Hmm, ska inte ljuga för er nu, klart jag har längtat efter en fri helg någon gång ibland hehe, men just nu gör det mig inte så mycket att få jobba helger :) Ett "vanligt" mån-fre jobb hade kanske varit kul som omväxling men om jag känner mig själv rätt hade jag nog tröttnat rätt fort hehe :)

Ååå det var så härligt att inte behöva sova själv i går, har sagt redan förut att jag blivit bortskämt, men insåg inte fören nu när jag sovit själv i 2 veckor hur bortskämt jag egentligen var, hehe :) Helt enkelt underbart att få sova på K:s arm igen, t.om bättre än min kudde (och jag älskar(!!) att sova på min kudde)

Sitter i soffan med ansiktsmask och känner mig jävligt snygg ;) Ska ta och ta tag i disken idag, funderade riktigt starkt på att ta med den till jobbet och diska den där, haha :) En bänk diskmaskin ska jag införskaffa mig i jul det är en sak som är säker!! Nu är jag jävligt trött på att behöva diska förhand, det tar ju en sån jävla tid!

Ekonomi nyheterna: Mjooo, den går väl sisådär.. men känner endå ett litet lyft efter jag var i sverige, wooohhoo kanske jag börjar bli vuxen? hehe ;)

Vi satt och kollade på stuga över nyår häromdagen oxå, vi måste bara boka en! :P Soft, en hytta för 10st kostar ca 8000 över nyår, hallåå... Det är ju taget ;)

Fick ni lite uppdatering hehe (nöjd nu bea?! ;P)

P&K

onsdag 18 november 2009

Onsdag

Trötter är mitt andra namn.. Usch, jag är inte gjord för att gå upp så tidigt på morgonen! Men nu har jag iaf både kört katten till veterinären och hämtat henne.. Var lite äckligt att se henne sövas ner efter sprutan men annars gick det fint.. Nu har hon fått på sig en liten body så hon inte ska slicka på såret... Haha hon ser ut som en bebis fast med lite mer hår och lång svans då ;) Alla andra tycks skaffa barn, men jag behöver inte för jag har redan ett :P Och stackars sessan var bra groggy fortfarande när vi kommit hem.. Det var som om hon hade hällt i sig en flaska kapten ;)Var fortfarande efter bedövningen sen är nog den där bodyn lite äcklig att gå i kan jag tro :)

Skulle tagit mig en tur till nes idag men tror jag struntar i det och åker i morgon ist, K ska kanske komma över senare och bli klippt av bea.. hehe, ingen munk frisyr här inte, det kan han bara glömma ;)

Ska ta och dö lite i soffan ett tag till, se lite på peter pan kanske :)

P&K