lördag 28 februari 2009

Fredag natt

Hemma efter en intensiv kväll på jobbet, men det gick fint de :) Kom gäster så gott som hela tiden så kvällen har gått relativt fort.. Lite trötter i kroppen efter våran längdskid åkning, haha, så kul det var sen då :P Störtlopp utöver det vanliga ;) Något som jag absolut ska göra igen så fort jag får chansen.. Tack brudar för en härlig dag ute i spåret :P

Sängen roppar högt efter mig nu, ögonen känns bara tyngre och tyngre.. Så god natt folket :)

Och så börjar det snurra runt igen.. Orka tänka, näe inte nu!

Och måste även tillägga att jag tänker mkt på er där hemma, Sis! En jädrans tur att allt gick bra med dig i branden.. Usch läskiga saker det där :/ Snart är det du och jag i turkiet, woohoo :)

P&K

fredag 27 februari 2009

Fredag

Efter flera dagar som jag inte har gjort ett ski så är det faktiskt dags att röra på mig lite.. Såååå ska snart ut på längdskidor med Vera o Nadja.. Ska bli intressant, min premiär åkning, ska nog gå fint :) Ska jobba ikväll, mmmm sushi ;) Näe det får nog tyvärr vänta till en annan fredag, ska nog kunna överleva en vecka utan, eller hur :/

Blev en liten utgång i onsdags, var trevligt :) Dansade runt på fjellbekk med ett leende på läpparna, ibland behöver man inte vara mer än lite salongsberusad :) Bea o jag hade lite deptalk, som vi alltid har när vi har tagit ett glas vin eller tre, hehe :) Stumpan då, härligt att ha dig hemma igen ;)

Bob Marley strömmar numera ur högtalarna, bra saker de :)

P&K

måndag 23 februari 2009

....

Är bara tvungen att skriva ett till inlägg :) 

Så alla ni som läser ska få veta hur äckligt bra jag mår just nu :D Den där dumma gropen jag halkade ner i för ett tag sen är nu bara ett minne :) Sjukt bra åk i
backen har jag haft idag, solen skiner och livet är bara så himla bra just nu :) 

Saknar min familj och vännerna där hemma så klart, tänker på er varje dag :)

Duscha. Sola & Basta? Jobba. Gol :)

Måndag

Ny vecka..

Vet inte riktigt vad jag har gjort dom senaste dagarna :/ Varit i backen några gånger bara, gol, umgåts med "familjen", sovit, jobbat... Ja ungefär :) Känner mig inte riktigt motiverad till att skriva något just nu, ska slänga i mig lite grött sen dra iväg till backen.. Solen skiner som aldrig förr :) Äntligen, som vi har väntat :P Snart kan vi slänga ihop våran snö-bar så vi kan sitta ute och njuta av solen och lite grillat :)

Fylle chauför igår, alltid lika kul faktiskt :) hehe 

Gröt. Backen. Sova. Jobb. Flå. Gol. Sova

Älskade fjant, saknar dig! Äntligen kommer du hem mitt hjärta <3

P&K 

onsdag 18 februari 2009

Inget...

Dansadansa med familjen idag, så blir en lugn hemma kväll framför datorn med ett glas vin.. Kan vara trevligt det med ibland :) Men på söndag mina damer, då är det inga undaflykter som fungerar inte, nejnej... ska vi dansadansa! ;P

P&K

Onsdag

En påsen hjärtan, iste och en bra bok <3> Några härliga åk i backen blev det idag oxå, solen i ögonen som värmde och ingen vind att tala om, NICE :)
Väntar in Elin sen får det allt bli en kaffe-date på trappen och njuta utav solen :)
Jobb ikväll, sen dansadansa med familjen :)

P&K

tisdag 17 februari 2009

Tisdag

Ännu en vecka har tagit sig en början.. Det går så himla fort, redan inne på mitten av februari, galet! 

Bara legat i sängen/soffan och myst hela dagen innan jobb, härligt :) Mer mys åt folket ;)
Börja känna att jag blir gladare och mindre bitter nu, härligt :P Mest kanske för alla i min omgivning (menar hur roligt är det att umgås med en bitter-fitta hela dagarna) Så äntligen ser jag ljuset igen :)

I morgon blir det backen, tar med mig en av våra praktikanter under armen och ut i backen, kommer bli bra :) Sen jobb på kvällen..

En liten utgång på kvällen med familjen har vi planerat, dock lugn.. Alla ska upp tidigt på torsdag så blir en väldigt nykter familj som går ut och skakar rumpa :)

Gol torsdag :)

P&K

måndag 16 februari 2009

Måndag

Sliten.. Men hade jävligt kul igår :) Helt klart värt de :)

Har hittat en liten stege som kanske kan ta mig upp ur min grop, värt ett försök...

söndag 15 februari 2009

Samma skit hela dagen...

Asien nästa, tack! Trött på att se på att se på när alla andra gör saker som jag vill göra, men kan inte p.ga av alla mina jävla ekonomiska problem ( ja jag vet pappa, det är mitt eget fel och jag ska betala dom, men just nu är jag bitter) Bitter på mig själv för att jag inte kan göra det jag vill göra precis nu, i morgon helst!

Kalla mig bitter-fitta men nu vill jag ha lite mer glädje i mitt liv! Har hamnat i en grop och vet inte hur jag ska ta mig upp....

Hadet

lördag 14 februari 2009

Lördag

Vaknade upp, med lika lite motivation till att gör något, som jag somnade... Hurra vilken härlig dag.. Solen har bländat mig genom fönstret och påminnt mig om hur dålig jag varit som suttit inne hela dagen lång.. Skulle igentligen ha tagit mig i kragen och gått ut o gått, men lite sent påtänkt nu.. Ska vara på jobb om en timme.. Bara att sätta på sig lite smink och försöka göra någe med fågelboet till hår.. Kanske klistra dit ett falskt leende oxå, inte fören det verkligen behövs!

Har suttit som en idiot framför datorn hela dagen idag, vilket har lätt till att jag har forskat en massa i min o beas backpacking resa.. Och det absolut viktigaste jag kom fram till är: JAG VILL ÅKA NU!! Så himla trött på att ha känslan av att stå och trampa på samma ställe hela tiden, vill se någe nytt nu..!

Kan inte den här dagen vara över snart?!