måndag 4 februari 2013

Ny skolvecka.. Och jag fattar ungefär lika lite av alla jävla x och y upphöjt i 2 inom parantes som jag gjorde förra veckan..! Men skam den som ger sig, i morgon raglar jag mig igenom skiten igen och nog fan måste någe fastna!! Lung vecka framför mig och ser fram emot lördag, middag och utgång i Örebro för att fira Elin och Emma, ska bli så himla kul! Ja och så klart torsdag när Karln kommer hem igen ;)

Nu får det bli pulver dieten resten av veckan om jag ska komma i kjolen på lördag, träning idag.. Löpning på bandet gick över förväntan bra :) i morgon blir det Core/spinn, ny på det passet så ska bli kul :) nähä, sängen nästa!!

Kram

Ps. Åkte med en bild på jelloshottens från lördagens kalasande, haha sjukt roliga men usch så läskiga/äckliga ;)





Jag. Spyr. På. Matte!!! Gaaaah

fredag 1 februari 2013

Härliga fredag :)

Har varit en lång dag :) startade med plugg några timmar, fick sluta tidigare vilket var skönt :P en sväng till bolaget och rusta sen vidare till e-tuna för pizza med mamma, mormor, Adrian, syster och lille bror :) väl hemma igen så satte jag igång med att trixa och fixa med naglar, lite svårt men tror att nästa gång blir lättare :P endå rätt så nöjd för att vara första gången, får se hur länge dom sitter ni bara :) en lite esb fick det bli ikväll med, mums ;) nu är det strax sängen, i morgon blir det jobb 8-16 sen hem och fixa till sig för 25 åra kalas :D

Kram kram



torsdag 31 januari 2013

Mer paket :D

Ååå lycka, idag kom mitt nagelkit :P ska springa förbi Åhléns i morgon på rasten bara och införskaffa två små saker som jag känner att jag behöver sen är det bara att tuta och köra :D så jävla kul! Typiskt att man jobbar lör och ska iväg sen på kvällen men får sätta mig ner på söndag och pröva på mig själv till att börja mes ;) sen så står fjant på tur :))

Nu ät det te och macka sen lite läsning innan sängen :)

Kram

onsdag 30 januari 2013

Lunchrast

Kaffe smakar som bäst hemma i soffan framför tv:n ;)
Dagens lunch blev subway, måste bli en tur till affären i morgon för att handla, Dock ett litet problem utan mikro men det löser sig alltid :)


Repeterar matte från a kursen för att få någon ordning på det jag inte förstår.. Med min miniräknare från en annan galax haha, lånad från systers sambo som hat läst betydligt svårare matte än det här :))

10min kvar till lunch, som jag längtar ;)



Paket

Efter dagens plugg så gick jag och hämtade mitt efterlängtade paket :P ser fram emot att få pröva mitt nya schampo och balsam i morgon :) och så jäkla kul att öppna paket hehe :P förstår absolut hur folk kan bli shoppoholick, jag hade lätt varit ett om jag inte hade fått leva på så lite pengar mellan säsongerna ;)

Nu ska jag stuttsa vidare till Anna och baka tårta och eventuellt fixa lite naglar på henne om tid och ork finns :)

Kram

Topmodel, the och nya nageltippar ❤



måndag 28 januari 2013

Allt för länge sen..

Oj, var inte igår jag var inne här sist, mycket har hänt och 2013 har bara börjat :D
Idag var första dagen tillbaka i skolbänken, var snurrigt och jobbigt, roligt och fantastiskt kul :P Vilken känsla att klara av saker man absolut inte trodde att man skulle kunna när man först kollade på det..

En ny hobby har trätt fram i dagarna, naglar... jävlar vad roligt :D har beställt ett startkitt så nu ska övas på tjejerna och sis :P

A är borta fram till söndag så något måste jag ju fylla dagarna med ;)

Nu ska jag ta tag i min äckliga diskhög innan jag springer över till anna och bea för lite the och tv tittande, håll tummarna för att min hals och feber börja blir bra snart!!


torsdag 29 november 2012

Känner mig lugn, rätt så nöjd med allt just nu. Redo för julborden, glad för att få träffa mina vänner ofta, ser fram emot ledig juldag och nyårsafton. Allt rullar på och jag följer med strömmen..

Varför känner jag mig då ensam fast ändå inte??