torsdag 19 juli 2012

2glas vin, lugn musik, en tystnad och ett lugn som lägger sig som en varm filt runt mina axlar.. En saknad efter dig som jag skakar av mig.. Ensam är stark... Nu väntar sängen och i morgon en ny dag..

tisdag 17 juli 2012

Ibland finns det inga andra alternativ än att bara vara egoistisk...

En veckas jobb är avklarad nu är det bara en vecka till innan det blir två dagars ledigt! :))

Jobba, sova, jobba, sova.. Är inte speciellt kontakt bar just nu men pengar rullar in som det ska det går bra nu ;)

Kan med gott samvete ta en två dagars ledighet med Liseberg besök, middag, vin och hotell tillsammans med mina finaste flickor och deras pojkar ;)

måndag 9 juli 2012

Man måste kyssa många grodor innan man hittar sin prins ;)

fredag 6 juli 2012

I slut ändan är det bara du själv som räknas...

måndag 2 juli 2012

Söndag kväll

Lång dag på jobbet, två glas rosé och ensam med mig själv och mina tankar och funderingar.. Fel låtar spelar från spotify och bilder spelar i mitt huvud.. Rätt och fel, upp och ner..

Ibland behöver man bara stanna upp från allt och andas för att förstå vad som egentligen är viktigt i livet.
Har en saknad som inte alltid känns eller syns men vet att den finns där, under alla lager av skyddsmur som har byggts upp under åren.

Ser framemot morgondagen med massa gränslös kärlek från den absolut finaste som finns i mitt liv, en liten människa som betyder allt och lite till.

Stannar upp och andas lite till, nu är det sängen nästa..

torsdag 28 juni 2012

Dagarna flyger förbi

Nu är det så där sjuuukt länge sen jag skrev sist.. Men är så sjukt för juni har bara flugit förbi, förstår inte vart de månaden har tagit vägen?! Hmm kan kanske ha att göra med att jag har över 200h på jobbet och varit hemma två svängar ;) och sommaren är snart slut!! Har runt 1,5 månad kvar här sen blir det semester i 3 veckor, ska bli så underbart att få komma ner till Öland igen, ta en vecka hemma med parken zoo och kanske Sthlm en tur, ja och jobb i två dagar, dumt att vars helt ledig när man kan jobba ;) sen äntligen, en hel vecka på Rhodos med mina fina tjejer!! Som vi längtar :P

Näe sängen nästa, många timmar på jobb i morgon igen sen halvdag lördag och långpanna söndag, får besök av systeryster med familj mån-ons.. Ska bli trevligt :))

Nattinatt

söndag 10 juni 2012

Sista natten..

Kryper ner under mitt lilla fluffiga täcke och ska sova sista natten i min fina lilla söta lya.. Har varit sköna dagar hemma med katastrofal fylla på fredagen med finaste fröknarna Pedersen och Andreas, lillebrors student med släkten, lunch hos pappsen och Carole, fixning av håret hos finaste Emma och så en liten tur till söta Bella :) nu säger jag tack och hej för den här gången men snart är jag tillbaka igen ;)

torsdag 7 juni 2012

Ledig dag

Tvättat, diskat och dammsugit...
Nej nu hoppar jag in i duschen för att sen åka en tur till torp och göra av med pengar jag inte har! Boom ;)

måndag 4 juni 2012

Det finns nästan ingen bättre känsla än den man har när det bara är en kvart kvar innan man ska få stämpla ut och solen skiner utanför fönstret :P