onsdag 14 mars 2012
måndag 12 mars 2012
För första gången..!!
Helt galet! För första gången i mitt vuxna liv får jag och köper en klänning i stl S!! För er kanske det inte betyder så mycket men för lilla mig betyder det nästan allt och lite till, är helt sjukt! :P
Bilden är inte rättvis mot den fina lilla svarta dock! Finare i verkligheten ;) det här firade jag med en latte hehe kanske blir en liten utgång i kväll och i morgon en tur ut i backen innan jobb kl17 :)
Glad tjej <3
Bilden är inte rättvis mot den fina lilla svarta dock! Finare i verkligheten ;) det här firade jag med en latte hehe kanske blir en liten utgång i kväll och i morgon en tur ut i backen innan jobb kl17 :)
Glad tjej <3
Fuck it!!
Näe nu räcker det med deppiga inlägg! Ja idag är vi lediga och då blir det en liten tur till mora med M och C sen kanske det till och med blir en liten utgång på måndagsklubben.. Kände dock igår att jag blev lite snurrig efter två glas rödvin så ska nog ta det lite lugnt :) kloka pappa sa något om att man inte ska dricka alkohol om man är ledsen vilket kan vara helt sant ;) vet att man fort kan säga eller göra något man ångrar då...
Duschen nästa!!
Duschen nästa!!
Tycker det är rätt så intressant hur dom där fjärilarna i magen kan bytas ut så fort mot en stor klump som kommer och går.. Vad som är ännu mer intressant är hur jag lyckats trilla dit ännu en gång!! Försöker att intala mig att det inte är han jag kommer sakna utan att det bara är själva närheten och bekräftelsen.. Kär i kärleken?? Ja mammsen jag kommer nog aldrig växa ifrån det är jag rädd!
söndag 11 mars 2012
Here we go again
Drar ett par djupa andetag, det som rinner ner längst kinden är inte för att jag är så himla ledsen, utan mer arg på mig själv... Och ja vet att ni nu sitter där framför eran jävla dator och suckar, tänker, jaha nu har Emma lyckats igen.. Japp japp.. Varför bryta ett mönster? Det verkar ju funka fint så är väl bara att fortsätta..!
Och där var självförtroendet nere på noll igen! Takkaarrr!!
Love och hope har jag gömt undan för tillfället, just nu så är det endast faith jag tror på.
Och där var självförtroendet nere på noll igen! Takkaarrr!!
Love och hope har jag gömt undan för tillfället, just nu så är det endast faith jag tror på.
torsdag 8 mars 2012
lördag 3 mars 2012
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)



















