onsdag 16 november 2011

Och så var det igång...

Lite diskning på det här så är jag klar för att åka och hämta upp Linda och sen styra vidare mot Sälen :) spännande och nervöst, nu kör vi!!

tisdag 15 november 2011

nutid, dåtid, framtid...


vem bestämmer vad, när och hur? Känner att det inte är någon ide att ångra något man inte kan göra ogjort, så bara att försöka få framtiden att se bättre ut.. Det är nu jag ska pressa mig själv, för jag vet att jag kan klara det! Vill jag så kan jag...!

måndag 14 november 2011

Lediga dagar...

Och så har min långa ledighet tagit sin början, dock har jag sjukt massa som ska hinna med under dom här tre veckorna så ingen lugn stund här inte ;)

Lördags kvällen var hur kul som helst ;) alla flickorna var med, utom Elin :( och blev en tur på Harrys efter förfesten sen lyckades vi få med en efter fest, där fick vi reda på att fröken Nilsson är en jävel på att dra vita lögner på fyllan hahaha skärpning på mig själv!!

Nu är det upp ur sängen sen en tur till Linda, en liten promenad med henne och vovvarna innan jag ska hem igen och tvätta, städa och packa :) japp så får man dagarna att gå ;)

I morgon tror jag det blir en tur till syokonsulenten :) har lite frågor jag skulle vilja ha svar på :P

Ha en fin måndag!

torsdag 10 november 2011

Orklös

Idag har jag inte riktigt hittat orken, huvudet gör ont och morgonrocken är fortfarande på, men ibland får man ha sådana dagar med..


Tittar ut genom fönstret och undrar om jag hade kunnat gjort annorlunda..

onsdag 9 november 2011

Vill så mycket..

Så mycket jag vill göra men så lite tid och pengar..

Jag vill åka till Italien och dricka vin och äta god mat.
Jag vill åka till Asien och ligga på en sandstrand.
Jag vill bo i en stor stad bara för att kunna få känna pulsen när jag kliver ut från dörren.
Jag vill packa endast en väska med kläder, pass och pengar och resa där pilen landar på karta.
Jag vill hitta ett ställe, en plats att förälska mig i som känns som hemma.
Jag vill hitta någon att dela mitt liv med och som vill samma saker som jag.
Jag vill se min systerson växa upp och lära honom nya hyss.
Jag vill kunna träffa min familj varje sekund och varje dag.


Vet inte hur eller när men någon gång ska jag förvekliga mina drömmar :)

Röda faran överaskar igen..!

Woho bil fan gick igenom :) nu får hon ta och klara vintern och ta mig hem i maj så är jag mer än nöjd ;) och det här firade jag med att börja packa ner köket.. Det onda i magen försvann sakta men säkert under natten och nu är det knappt märkbart :)

Jag som nästan alltid ska analysera allt som hände och allt jag känner kunde bara komma på en orsak, och den går jag på.. För det får mig att må bättre när jag vet ungefär varför kroppen reagerar som den gör :) och det nya som en väldigt klok kvinna sa här om dagen är... "det är ödet" :)

tisdag 8 november 2011

Packa upp och packa ner...

Japp, då var mitt liv på väg ner i flyttlådor.... igen.. Och jag HATAR det!!

Svårt att sova :(

Att få ro i kroppen igår var inte det lättaste, blandad panik över framtiden! Andas var prio ett..
Ångesten kommer i vågor och vet faktiskt inte vad som är rätt eller fel längre, har kommit till en korsning men vart jag än vänder mig är det stora hål i vägen. Tänk vad skönt det hade varit om någon vänlig människa hade kommit och sagt "här har du en miljon, åk ut och res en sväng, du ser ut att behöva komma bort från allt"!!

Tar tio djupa och så börja även den här dagen.

söndag 6 november 2011

Bakis och skakis...

Usch vad jag inte känner för att dricka nästa helg när jag vet att jag kommer må dubbelt så dåligt som jag gör idag haha :)

Sitter och väntar på att söta lilla Bea ska komma hem så jag kan möta upp henne och se på hennes fina lägenhet :)) ska bli mys att få prata lite skit mes Bea, anni och Bella :)

Till dig Emma ;)

Kvällen var underbart bra med god mat, öl och lite beailys med lillebror ;)