lördag 8 oktober 2011

Sveriges tråkigaste stad...

Behöver jag skriva något mer?!

fredag 7 oktober 2011

Fredag

Min nya bebis <3

torsdag 6 oktober 2011

Torsdag

Att skriva några långa inlägg om veckan som varit är lite för jobbigt att göra på ajfåånen, så ni får bara nöja er med små och korta ;)

Jobb i morgon efter 4 dagars ledigt, känner mig mindre taggad men brukar ge med sig under passet :)

Sängen nästa, dö trött efter en heldag med mosters bästaste lillkille <3

tisdag 4 oktober 2011

Byggning, öl och cigg..

Japp, Ikea stod på Shemat idag. Vad f*n hände med köpstop... Hmm jaja fick bra saker med mig hem då :) bästa är nog spegeln! Kostade inga pengar alls heller :P så nu ikväll har jag skruvat ihop mitt nya soffbord som ska bli tvbord samtidigt som en öl har glidit ner och tankarna har gått till cigg.. Kanske inte den bästa dagen att sluta röka på men det är de väl aldrig kan jag tänka mig... Och det ska gå den här gången :P

När jag försöker vakna till liv...

Ska ta och gå upp, dricka kaffe sen en lite pw med Linda innan vi ska ner på stan en tur. Efter det så är det Ikea för hela slanten. Jag ska endast köpa ljus och servetter sen har jag köpstop!!

måndag 3 oktober 2011

Baby foot

Och baby foot strumporna är på, nu är det bara att sitta still i 2h, spännande ;)

Ledig

Skönt det är att vakna upp och känna att man är ledig :P och igår var nog första gången på sjuuuukt länge jag somnade innan kl23 :) vaknade dock upp i natt utav en äcklig dröm men lyckades somna om igen :) trots det tråkiga vädret så ska snart löparskorna på och sen blir det en tur ut med Linda :) skönt :P

söndag 2 oktober 2011

Mmmm

Personal mat ;)

Jobbelijobb

Kan inte klaga på utsikten där jag jobbar iaf :)

Tantpoäng

Att gå ut nykter i den här stan är helt omöjligt, tragiskt men sant.. Men fick iaf träffa både Linda och Bea några timmar så ska inte klaga :) men nu är det sängen nästa, den här tanten måste få sin skönhetssömn ;)

Nattinatt