Allt som har varit gömt hela den här tiden trycker på och är på väg upp till ytan igen... Det känns som om jag tar 3 steg bakåt och är tillbaka där jag trodde jag aldrig skulle behöva vara igen.
Ilska... Allt känns så fruktansvärt fel, vill inte vara här! Vill vara där, hos dig. Vill att du ska hålla om mig och säga att allt är bra nu, det vara bara en mardröm, inget har hänt.. Men över 2 månader har gått och jag som trodde jag hade klarat det bra, vuxit och fått börja mått bra igen, allt känns borta...
Om en vecka är jag där igen.. jag vill inte, men samtidigt så vill jag.. Vill se dig, prata med dig, vill låtsas att allt är bra igen.. Vill inte åka tillbaka, men vet att jag inte kan stanna. Det gör ont, förbannat jävla skit ont!!
Fuck!!
måndag 4 april 2011
då och för alltid...
Låter minnena passera, tänker tillbaka och saknar mer än någonsin... I morgon är en ny dag, då ska jag glömma och förlåta, i morgon ska allt kännas bra igen..
dunkdunkdunk...
Nej, det är inte grannen som har för hög musik eller barnen som springer i väggen bredvid.. Är mitt lilla huvud som skriker efter mer sömn tror jag allt... Är inte den första morgonen jag vaknar stel coh jävlig, trött i kroppen och en jävla huvudvärk... jajajaja, vitaminer kan jag höra dig tjata om pappa ;) Ett glas med c-vitamin är upphällt, nöjd nu? ;) hehe
Neej, mot disken, sen försöka ta tag i lite flyttlådor kanske, måste springa ner en tur till tvätten med, fy fan för en massa stress och saker som måste göras hela tiden.. ge mig sommar, en kall öl och grillat!!!
Bitter är bara förnamnet ;)
Neej, mot disken, sen försöka ta tag i lite flyttlådor kanske, måste springa ner en tur till tvätten med, fy fan för en massa stress och saker som måste göras hela tiden.. ge mig sommar, en kall öl och grillat!!!
Bitter är bara förnamnet ;)
söndag 3 april 2011
kaos
jo men visst... Som alltid är det kaos, och vad gör vi.. jo det är bara att bita ihop och köra eller hur ;)
Klassiskt.. men samtidigt tragiskt.. Ännu ett bevis, ett klart sådant. alla är idioter ;)
Klassiskt.. men samtidigt tragiskt.. Ännu ett bevis, ett klart sådant. alla är idioter ;)
lördag 2 april 2011
1 April
Idag är det den stora skämt dagen... inte ett enda skämt har jag hört på hela dagen.. Däremot har alla Skrivit sina skämt.. ja vi lever ju då i en modern värld då allt gå numera över internet.. Härliga tider....
En öl blev det på lilla idag med, härligt.. Var inte igår man var ute och rumlade runt i baren bland massa folk, dock nykter som aldrig förr och trött som ett ass efter en jobb kväll.. Men trevligt var det med tjejerna :))
I morgon blir det upp tidigt morgon (läs: strax innan 10 ;P) ska hjälpa till att flytta lite åt mamma pia, sen blir det att susa iväg på jobb till kl14, öppning i morgon, spännande.. mer ansvar, me like!! :) Efter jobb tar jag röda faran och susar iväg till pappsen, blir söndags mys där ute först med alla de andra tokarna sen är det direkt in till stan på kvälls kvisten, träning och solning med anna sen myspys framför tv:n, tradition ska införas jappjapp ;)
och älskade bea, du kommer må sjuuuukt dåligt i morgon ;) men vet du va?? Det får man göra när man är bästi världen och precis fyllt 23 ;) Love ya <3
Nu natt-cigg, nässpray och sen nanna kudde... Vilket är lika tråkigt varje kväll att göra helt jävla själv. Blir mys när fjant kommer hem igen :)
Puss
En öl blev det på lilla idag med, härligt.. Var inte igår man var ute och rumlade runt i baren bland massa folk, dock nykter som aldrig förr och trött som ett ass efter en jobb kväll.. Men trevligt var det med tjejerna :))
I morgon blir det upp tidigt morgon (läs: strax innan 10 ;P) ska hjälpa till att flytta lite åt mamma pia, sen blir det att susa iväg på jobb till kl14, öppning i morgon, spännande.. mer ansvar, me like!! :) Efter jobb tar jag röda faran och susar iväg till pappsen, blir söndags mys där ute först med alla de andra tokarna sen är det direkt in till stan på kvälls kvisten, träning och solning med anna sen myspys framför tv:n, tradition ska införas jappjapp ;)
och älskade bea, du kommer må sjuuuukt dåligt i morgon ;) men vet du va?? Det får man göra när man är bästi världen och precis fyllt 23 ;) Love ya <3
Nu natt-cigg, nässpray och sen nanna kudde... Vilket är lika tråkigt varje kväll att göra helt jävla själv. Blir mys när fjant kommer hem igen :)
Puss
fredag 1 april 2011
hatar att jag älskar dig...
En våg av saknad kommer över mig när jag minst anar det... Försöker förtränga och ignorera men det gör fortfarande ont...
Kramp i "skratt-musklerna"
Ja jäklar idag har jag skrattat som aldrig förr på jobbet! Att rekommendera är harrys kvällar med stå-up komiker, sjuuk bra :) Varje torsdag den sista i varje månad.. så nästa gång är väl 28 :) Go for it! ;)
I morgon är det jobb från 18, ja eller ska ta mig dit till 17 så får jag lite mat i magen innan oxå ;)
Och idag har jag även fått konstaterat att alla karlar är skit oavsett vart, när, hur.. Alla är samma skrot och korn! Sug på den ni...
I morgon är det jobb från 18, ja eller ska ta mig dit till 17 så får jag lite mat i magen innan oxå ;)
Och idag har jag även fått konstaterat att alla karlar är skit oavsett vart, när, hur.. Alla är samma skrot och korn! Sug på den ni...
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)







