Snart är äntligen den här dagen slut... Skönt!!
Var och handlade mig lite kvällsmat förut, fick även bli lite ansiktsmask samt ögonfrans färg och hårinpackning.. HAHA sug på den du dåliga känsla!! Har dock inte orkar gjort ett skit än men va fan, dom finns ju kvar i morgon med :)
har kommit på mig själv flera gånger nu på senaste att tycka det är jobbigt att gå och handla.. Känns som om alla bara stirrar i butiken och tänker "shit ska den där bruden äta allt det där själv?!" även fast det inte är mycket som handlas känns det endå sjukt jobbigt på något sätt.. Helt mysko, har ju inte haft problem med der förut, är nu dom senaste veckorna det har kommit, och är ju alltid när jag ska handla själv då.. Det värsta är om jag kommer på att jag glömt något, då måste jag gå till en helt annan butik och handla det, går absolut inte att gå tillbaka till den samma.. Fan kan ju inte handla fler än 2-3 gånger i veckan på samma affär om ens det.... Hör ni hur sjukt det låter??!! Känner inte igen mig själv eller mina sjuka tankar längre! Vart tog tjejen vägen med det där sjukt bra självförtroendet vägen någonstans? Hon som sket i vad alla andra tyckte och tänkte och gjorde precis det hon ville? Känns som om jag har tappat henne på vägen och vet inte hur jag ska hitta henne igen..!!
Vill även säga att jag saknar lillkillen där hemma i sverige.. har bara träffat pyret 1 gång men älskar han redan sjukt mycket!! :D För alltid i mosters hjärta!!
onsdag 3 november 2010
Jag står kvar, ser ingen plats för mig i mönstret
orklös...
jag trodde jag skulle få en dag utan att jag pratade med dig, så onödigt... En jävla tvättmaskin som jag har visat dig 1000 gånger hur den fungerar, du kunde inte tänkt lite själv.. varför envisas du med att fortsätta höra av dig, även om små saker?! Blir tokig!!
Ska bli så skönt när bea fjant kommer hit :) De sista dagarna kommer gå mycket fortare då :)
Borde ta tag och städa lite, att panta alla tomflaskor och gå och köpa mig mat tills ikväll men är så jävla orklös just nu! Fuck!
----------------------------------
Stockholm 02, maj med vackert väder
Jag märker inte längre vad som görs
Jag stör mig på ett ljud som inte hörs
Den här stan är klädd i kejsarens nya kläder
Runt omkring
Ingenting
Jag säljer inget längre, jag har stängt butiken
Jag gör mig inte arg på nån reklam
Tavlan är en fläck med färggrann ram
Jag ger upp, jag orkar inte bli besviken
Som du sa
Det är dags att dra
För vi faller, faller, faller
Jag lyssnar inte längre, jag stänger fönstret
Inget värt nåt, som inte inger hopp
Jag rusar inte längre erat lopp
Jag står kvar, ser ingen plats för mig i mönstret
Jag gömmer mig
Jag värjer mig
När sommarn kommer flyr jag över haven
Där ingen vet, där ingen kommer in
Men sommarn dör och min rastlöshet är min
Och om vintern står jag gömd längst in i baren
Och tiden går
Månad, år
Jag faller, faller, faller
Vi faller, faller, faller
Stockholm 02, maj och skymning faller
Jag hoppas på ett kort som inte lagts
Jag litar till ett ord som inte sagts
Min lust är fri, men min frihet är bakom galler
Res med mig
Till ett annat land
För vi faller, faller, faller
Jag faller, faller, faller
jag trodde jag skulle få en dag utan att jag pratade med dig, så onödigt... En jävla tvättmaskin som jag har visat dig 1000 gånger hur den fungerar, du kunde inte tänkt lite själv.. varför envisas du med att fortsätta höra av dig, även om små saker?! Blir tokig!!
Ska bli så skönt när bea fjant kommer hit :) De sista dagarna kommer gå mycket fortare då :)
Borde ta tag och städa lite, att panta alla tomflaskor och gå och köpa mig mat tills ikväll men är så jävla orklös just nu! Fuck!
----------------------------------
Stockholm 02, maj med vackert väder
Jag märker inte längre vad som görs
Jag stör mig på ett ljud som inte hörs
Den här stan är klädd i kejsarens nya kläder
Runt omkring
Ingenting
Jag säljer inget längre, jag har stängt butiken
Jag gör mig inte arg på nån reklam
Tavlan är en fläck med färggrann ram
Jag ger upp, jag orkar inte bli besviken
Som du sa
Det är dags att dra
För vi faller, faller, faller
Jag lyssnar inte längre, jag stänger fönstret
Inget värt nåt, som inte inger hopp
Jag rusar inte längre erat lopp
Jag står kvar, ser ingen plats för mig i mönstret
Jag gömmer mig
Jag värjer mig
När sommarn kommer flyr jag över haven
Där ingen vet, där ingen kommer in
Men sommarn dör och min rastlöshet är min
Och om vintern står jag gömd längst in i baren
Och tiden går
Månad, år
Jag faller, faller, faller
Vi faller, faller, faller
Stockholm 02, maj och skymning faller
Jag hoppas på ett kort som inte lagts
Jag litar till ett ord som inte sagts
Min lust är fri, men min frihet är bakom galler
Res med mig
Till ett annat land
För vi faller, faller, faller
Jag faller, faller, faller
behövd..
Behöver känna mig behövd, älskad och attraktiv.. Allt har sjunkit till botten igen och jag behöver verkligen en ordentligt spark för att komma upp igen.. Så på lördag blir det party outfit, massa glamour, smink och parfym.. Sen är det stora charmen på innan vi går ut på dansgolvet för att få känna oss snygga bara för en kväll i alla fall.. Behöver få känna kicken av att någon ser på dig med en blick som kunde ätit upp dig (sorry pappsen, kanske inte direkt det du vill läsa ;P) Ingen som rör dig, men du kan känna i luften att det är en spänning!! Vill bara få andas lite och njuta av mitt liv igen...!! beatrice, på lördag är natten vår! :D
tisdag 2 november 2010
just nu...
Älskar att beafjant kommer hit i helgen och håller mig sällskap :D www.beatricepedersen.blogg.se Lyckliga jag!! Så synd bara att jag ska jobba både fredag och lördag men va fan, vi kan ju ta en ordentlig fylla på lördags kvällen då ;) Som på den gammla goda tiden hehe Hoppas på en tur till hemsedal med, är ju öppnings helgen :D SÅ vem vet, kanske det är lite folk ute :P
Vet faktiskt inte vad som är värst.. Att du tar henne i försvar, eller att du får mig att må skit i största allmänhet?!!
Blir en ensam kväll igen som så många andra...
Vet faktiskt inte vad som är värst.. Att du tar henne i försvar, eller att du får mig att må skit i största allmänhet?!!
Blir en ensam kväll igen som så många andra...
jobb
Då var det dags att jobba igen då, kanske man kan få tankarna på annat för en stund i alla fall, vet att det kommer bli jobbigt att komma tillbaka upp i lägenheten.. Så jävla tomt och allt känns meningslöst!!
Känner mig dum och lurad, misslyckad och patetisk..!
Försöker samla ork att ta mig igenom den här veckan men just nu känns måndagen sjukt långt borta.. Vill bara att du ska hålla om mig igen, kyssa mig på pannan och säga att det blir bra, vi tar oss igenom det här.. Men du har redan bestämt dig, du vill inte ha mig i dit liv något mer, kan se det på sättet du skriver till mig på och jag önskar att jag vore någon annan just nu, någon som du vill ha..
Känner mig dum och lurad, misslyckad och patetisk..!
Försöker samla ork att ta mig igenom den här veckan men just nu känns måndagen sjukt långt borta.. Vill bara att du ska hålla om mig igen, kyssa mig på pannan och säga att det blir bra, vi tar oss igenom det här.. Men du har redan bestämt dig, du vill inte ha mig i dit liv något mer, kan se det på sättet du skriver till mig på och jag önskar att jag vore någon annan just nu, någon som du vill ha..
efter många om och men...
fick bli en blogg med lösenord.. Allt jag skriver ska inte ses av alla, kanske borde jag tänkt på det tidigare men det ger jag fan i just nu!!
Är trött i trynet så ska nog försöka sova lite till, somnade väl strax innan 4 i natt :/
Är trött i trynet så ska nog försöka sova lite till, somnade väl strax innan 4 i natt :/
..
Love can be hard sometimes
Yes it can catch you off guard like bad crimes
Yes it can make you depressed and angry
Make you say why me why won't anybody try me
You might be saying ooh, I don't wanna be lonely
Ooh, I don't wanna be by myself
Ooh, don't wanna be lonely
Why ain't anybody lovin? me
But there's always someone out there who'll be there for you
There is always someone out there who'll care for you
There's always someone out there who'll be true, true, true
Hold on, hold on, be strong
Love can go away forever if you push it
And you have to remember don't rush it
If it ain't right it is wrong
And you'll be crying why me, why won' anybody try me
You might be saying ooh, I don't wanna be lonely
Ooh, I don't wanna be by myself
Ooh, don't wanna be lonely -no, no
Why ain't anybody lovin' me
But there's always someone out there who'll be there for you
There is always someone out there who'll care for you
There's always someone out there who'll be true, true, true
Hold on, hold on, be strong
Yes, there's aways someone out there who'll be there for you,
There is always someone out there who'll care for you
There's always someone out there who'll be true, true, true,
Hold on, hold on, be strong,
Hold on, hold on, be strong
My child hold on, hold on be strong
yricsmode.com/lyrics/m/maria/#share
Yes it can catch you off guard like bad crimes
Yes it can make you depressed and angry
Make you say why me why won't anybody try me
You might be saying ooh, I don't wanna be lonely
Ooh, I don't wanna be by myself
Ooh, don't wanna be lonely
Why ain't anybody lovin? me
But there's always someone out there who'll be there for you
There is always someone out there who'll care for you
There's always someone out there who'll be true, true, true
Hold on, hold on, be strong
Love can go away forever if you push it
And you have to remember don't rush it
If it ain't right it is wrong
And you'll be crying why me, why won' anybody try me
You might be saying ooh, I don't wanna be lonely
Ooh, I don't wanna be by myself
Ooh, don't wanna be lonely -no, no
Why ain't anybody lovin' me
But there's always someone out there who'll be there for you
There is always someone out there who'll care for you
There's always someone out there who'll be true, true, true
Hold on, hold on, be strong
Yes, there's aways someone out there who'll be there for you,
There is always someone out there who'll care for you
There's always someone out there who'll be true, true, true,
Hold on, hold on, be strong,
Hold on, hold on, be strong
My child hold on, hold on be strong
yricsmode.com/lyrics/m/maria/#share
lögner.....
Är trött och frustrerad.. Ja och kanske lite berusad men det ger jag FAN i just nu!!
Lögner, känns som om allt bara varit lögner.. Allt har bara varit toma ord sen stund ETT!!!! Hur fan kunde du säga att du älskade mig?! Hur fan kunde du säga att du ville att jag skulle komma och bo med dig?! Hur fan kunde du krypa tätt in till mig och hålla om mig hela natten?! Allt var bara lögner!! Allt du sa var bara tomma ord!! Inget har varit sant! Det har bara varit ett spel från din sida, ett sett att underhålla dig, få känna dig behövd!! Men hey, här kommer en nyhet för dig! Allt jag ahr gjort och sagt har varit sanning! Det har kommit från hjärtat! Helt nytt för dig kanske?!!
Trött, irriterad, ledsen, ensam och frustrerad!! Allt på en och samma gång...
Lögner, känns som om allt bara varit lögner.. Allt har bara varit toma ord sen stund ETT!!!! Hur fan kunde du säga att du älskade mig?! Hur fan kunde du säga att du ville att jag skulle komma och bo med dig?! Hur fan kunde du krypa tätt in till mig och hålla om mig hela natten?! Allt var bara lögner!! Allt du sa var bara tomma ord!! Inget har varit sant! Det har bara varit ett spel från din sida, ett sett att underhålla dig, få känna dig behövd!! Men hey, här kommer en nyhet för dig! Allt jag ahr gjort och sagt har varit sanning! Det har kommit från hjärtat! Helt nytt för dig kanske?!!
Trött, irriterad, ledsen, ensam och frustrerad!! Allt på en och samma gång...
måndag 1 november 2010
tungt...
Nu känns det så där tungt igen.. Känslan av att något kväver dig sakta inifrån.. Du vet inte vad du ska göra för att tänka på annat för så fort man får en tredjedels sekund över så är det alltid samma sak, varför?varför?varför? Letar efter tecken, filmerna rullar, allt som har hänt och som har sagts sen januari spelas upp och om och om igen.. Det tar aldrig slut!
Känner mig ensam, har nog aldrig kännt mig så ensam som nu.. Vet att det finns 1000 människor jag kan ringa just nu men jag orkar bara inte, kan inte sätta fingret på vad som gör ondast. Att han kanske lämnar mig! Han har varit otrogen! Han vill ha henne istället för mig! Allt gör så jävla ont!!
Förstår inte vad jag har gjort för fel?! Det var ju exakt samma visa bara för några år sen, trodde jag hade vuxit och ordnat upp mitt liv men tydligen inte.. Är fortfarande den samma som jag var för 4 år sen..
Att inte ha fått ett klart besked gör lika ont och är lika jobbigt som jag tycker det är skönt.. Vill inte höra han säga att han inte älskar mig, att han vill leva utan mig.. Samtidigt som jag blir tokig av att inte vad som kommer hända härnäst! Vill ha kvar hoppet men endå inte, vill kunna släppa och gå vidare men samtidigt vara kvar och hålla fast...
vet inte vad jag ska göra på onsdag, är ledig hela dagen.. Har inget att gå upp till, jobbet har endå tvingat mig att gå upp och ducha och möta människor.. Men på onsdag är jag helt ledig, inget som gör att jag behöver sätta på mig kläder eller nått...
Vill inte vara ensam längre! Vill vara med dig!!
Känner mig ensam, har nog aldrig kännt mig så ensam som nu.. Vet att det finns 1000 människor jag kan ringa just nu men jag orkar bara inte, kan inte sätta fingret på vad som gör ondast. Att han kanske lämnar mig! Han har varit otrogen! Han vill ha henne istället för mig! Allt gör så jävla ont!!
Förstår inte vad jag har gjort för fel?! Det var ju exakt samma visa bara för några år sen, trodde jag hade vuxit och ordnat upp mitt liv men tydligen inte.. Är fortfarande den samma som jag var för 4 år sen..
Att inte ha fått ett klart besked gör lika ont och är lika jobbigt som jag tycker det är skönt.. Vill inte höra han säga att han inte älskar mig, att han vill leva utan mig.. Samtidigt som jag blir tokig av att inte vad som kommer hända härnäst! Vill ha kvar hoppet men endå inte, vill kunna släppa och gå vidare men samtidigt vara kvar och hålla fast...
vet inte vad jag ska göra på onsdag, är ledig hela dagen.. Har inget att gå upp till, jobbet har endå tvingat mig att gå upp och ducha och möta människor.. Men på onsdag är jag helt ledig, inget som gör att jag behöver sätta på mig kläder eller nått...
Vill inte vara ensam längre! Vill vara med dig!!
ruta 1
Känns som om jag har klivit bakåt en massa kliv just nu, det var jobbigt att gå och lägga sig igår och tungt att vakna upp i morse.. Att göra allt utan dig vid min sida gör ont, och ibland känns det inte som om du bryr dig.. Klagar på att DU har ont, att DU är ensam, att DU är ledsen... men kom igen för fan! Det var MIN värld som rasade samman pga DIG, inte tvärtom.. Ilskan kommer i vågor, för samtidigt som jag vill skrika och slå dig så kommer det stunder jag bara vill krama om dig och säga att allt ska bli bra.. Vem var det som sårade vem?!
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)