O så var ännu en dag förbi.. Dagarna går rätt fort endå :)
Lite halv kul att den enda tiden jag får med min sambo är på nätterna :/ Jag sover när hon åker på jobb och jag har åkt på jobb när hon kommer hem. Oftast kommer jag inte hem fören efter 23 tiden på kvällarna heller.. Jaja, men vi är ju natt människor så går väl bra :)
I morgon åker jag till ål med prinsessan.. Uffa mig, kommer inte alls bli kul att få se henne ner sövd :( Men bara att bita ihop.. Ska bara försöka ta mig upp i morgon och få ner henne i hennes bur, hehe.. Kommer bli ett äventyr bara det ;) Hoppas att allt kommer att gå fort för både hennes och min skull, haha.. Hönsmamma nr 1 ;)
Och älskade sambo har även berättat hela min framtid, tror hon ja säger jag bara ;) Klart jag ska skaffa mig hus i framtiden, men känns lite väl tidigt att börja prata om det nu ;) Så bea: Rukkedalen ser vi inte framför oss, mååååååånga år kvar innan jag kan börja tänka på villa, volvo, vovve ;)
Men saknar lite då...
Natta <3
onsdag 18 november 2009
tisdag 17 november 2009
Måndag
Tråkiga äckliga måndag... Oooo så positiv, kommer alltid till att tycka att måndagar är så himla tråkiga tror ja..
Jaja, nog om det.. Har varit en rätt så duktig flicka då :P Ringt både läkaren och veterinären och bokat tid till mig och katten :) Två tummar upp!! Så på Onsdag morgon ska jag lämna in min prinsessa, blir bra hoppas jag.. Kostar att se till så man inte får några bebisar ;) Ska passa på att vaccinera henne och märka henne, ska hon med hem till sverige över jul så är det bäst att få det gjort.. Min stackars lilla sötnos kommer må jätte dåligt :( Och jag vet en "mamma" som kommer vara orolig hela dagen lång usch :/
Ska ta och krypa ner i sängen nu, haft en lång dag på jobb och kommer bli en lika lång dag i morgon.. På onsdag kväll tror jag allt det blir lite vin ;) Bra sugen :P
Saknar :( <3
Natta
Jaja, nog om det.. Har varit en rätt så duktig flicka då :P Ringt både läkaren och veterinären och bokat tid till mig och katten :) Två tummar upp!! Så på Onsdag morgon ska jag lämna in min prinsessa, blir bra hoppas jag.. Kostar att se till så man inte får några bebisar ;) Ska passa på att vaccinera henne och märka henne, ska hon med hem till sverige över jul så är det bäst att få det gjort.. Min stackars lilla sötnos kommer må jätte dåligt :( Och jag vet en "mamma" som kommer vara orolig hela dagen lång usch :/
Ska ta och krypa ner i sängen nu, haft en lång dag på jobb och kommer bli en lika lång dag i morgon.. På onsdag kväll tror jag allt det blir lite vin ;) Bra sugen :P
Saknar :( <3
Natta
lördag 14 november 2009
Fredag
Fredagen den 13. Jo men visst har det varit det.. Den här kommer man nog inte glömma i det första..
Började min hemresa vid 7 tiden i morse, strax efter får jag samtal från K att hans hus brinner(?!) Det som engång har varit ett stort fint hus är numera bara en stor askhög och massa sot.. Vad säger man? Vad ska man göra? För att försöka hjälpa någon man bryr sig om som har hamnat mitt uppe i sin värsta mardröm?! Är glad att det inte var någon människa el djur i huset som hade kunnat kommit till skada.. Möbler kan man köpa nya men mister någon livet blir allt så mycket tyngre!
Försöker bara vara och ser till så att han vet att jag finns här för honom 24/7...
Samtalen på jobbet ikväll har alla varit dom samma, har försökt att bara nicka och inte säga så mkt, men är även svårt när man bara vill slänga in "handduken" slänga sig in i bilen och krypa ner i soffan hos honom och försöka hjälpa bara genom att vara där... Men allt har sin tid, jobb är jobb och privat är privat.. I morgon ska det falska leendet på igen och så är det samma visa som gäller.
Blir nog sängen nästa skulle jag tro, ska bara slänga i mig ölen först sen ska jag nog kunna somna..
Massa massa tankar till dig <3
P&K
Började min hemresa vid 7 tiden i morse, strax efter får jag samtal från K att hans hus brinner(?!) Det som engång har varit ett stort fint hus är numera bara en stor askhög och massa sot.. Vad säger man? Vad ska man göra? För att försöka hjälpa någon man bryr sig om som har hamnat mitt uppe i sin värsta mardröm?! Är glad att det inte var någon människa el djur i huset som hade kunnat kommit till skada.. Möbler kan man köpa nya men mister någon livet blir allt så mycket tyngre!
Försöker bara vara och ser till så att han vet att jag finns här för honom 24/7...
Samtalen på jobbet ikväll har alla varit dom samma, har försökt att bara nicka och inte säga så mkt, men är även svårt när man bara vill slänga in "handduken" slänga sig in i bilen och krypa ner i soffan hos honom och försöka hjälpa bara genom att vara där... Men allt har sin tid, jobb är jobb och privat är privat.. I morgon ska det falska leendet på igen och så är det samma visa som gäller.
Blir nog sängen nästa skulle jag tro, ska bara slänga i mig ölen först sen ska jag nog kunna somna..
Massa massa tankar till dig <3
P&K
onsdag 11 november 2009
Tisdag natt
Har sååååå tråkigt... Borde väl igentligen ta och sova nu eftersom klockan kommer ringa vid 8 i morgon.. ingen männsklig tid att gå upp enligt mig hehe ;) Men orkar inte.. jaja..
Är väldigt sugen på att ta och åka till hemsedal och stå lite i backen, hmm ska se över om man kanske skulle ta sig en sväng dit nästa vecka, hade varit skit kul :P
Ekonimin är som sagt inte på topp just nu, är den väl aldrig så ingen nyhet direkt.. haha.. Men ska verkligen försöka ta tag i den och försöka vända på det.. Ska prata med banken när jag kommit hem och se om man kan öppna ett sparkonto.. Måste ta och fixa kattfan oxå så jag inte får en massa små bebisar där hemma.. Är tyvär inte gratis det heller :( men men, tycker om den lilla skiten så bara att le fint och betala..
I morgon blir det kattne för hela slanten :) Woohoo.. Bella kl 10. Möte 11.30 Linda och Elin 12.30. ÖB med pappa vid 16.00 sen e-tuna för att hämta bilen.. Jodå, jag ska hinna med allt ;) Får ta en tur in på torsdagen oxå innan e-tuna för att träffa lilla anna och hämta beas jacka, annars dödar väl sambon mig när jag kommer hem ;) hehe
Näe, nu ska jag väl ta mig i kragen och försöka sova lite.. Fan vad tråkigt det är att sova själv!!
Natta <3
Är väldigt sugen på att ta och åka till hemsedal och stå lite i backen, hmm ska se över om man kanske skulle ta sig en sväng dit nästa vecka, hade varit skit kul :P
Ekonimin är som sagt inte på topp just nu, är den väl aldrig så ingen nyhet direkt.. haha.. Men ska verkligen försöka ta tag i den och försöka vända på det.. Ska prata med banken när jag kommit hem och se om man kan öppna ett sparkonto.. Måste ta och fixa kattfan oxå så jag inte får en massa små bebisar där hemma.. Är tyvär inte gratis det heller :( men men, tycker om den lilla skiten så bara att le fint och betala..
I morgon blir det kattne för hela slanten :) Woohoo.. Bella kl 10. Möte 11.30 Linda och Elin 12.30. ÖB med pappa vid 16.00 sen e-tuna för att hämta bilen.. Jodå, jag ska hinna med allt ;) Får ta en tur in på torsdagen oxå innan e-tuna för att träffa lilla anna och hämta beas jacka, annars dödar väl sambon mig när jag kommer hem ;) hehe
Näe, nu ska jag väl ta mig i kragen och försöka sova lite.. Fan vad tråkigt det är att sova själv!!
Natta <3
tisdag 10 november 2009
Tisdag
Och mitt 100:e inlägg... woohoo ;)
Att jag låg och sov idag fram till halv 3 var inte så himla populärt av pappsen tror jag, men va fan.. jag har ju semester ;) Skön var det i alla fall :P
Igår så ordnade jag med muttrarna på bilen, kan ju själv så vad f*n ska man med en karl till igentligen?! ;) Damsög öven ur den och tog bort en jävla massa skräp, hehe Tina kommer inte känna igen sig i den ;) Sen körde jag över den till Farbror där den ska få stå tills i morgon kväll och bli lagad och fin :)
Började gårdagen med massage oxå... Mmmmm Me like!!
NU ska jag göra minsta möjliga på så lång tid som jag bara kan ;) Ska slänga mig ut i kylan och ta en morgon cigg sen blir det rakt i soffan!! :)
Bea: Har min katt hittat hem ännu?! ;)
P&K
Att jag låg och sov idag fram till halv 3 var inte så himla populärt av pappsen tror jag, men va fan.. jag har ju semester ;) Skön var det i alla fall :P
Igår så ordnade jag med muttrarna på bilen, kan ju själv så vad f*n ska man med en karl till igentligen?! ;) Damsög öven ur den och tog bort en jävla massa skräp, hehe Tina kommer inte känna igen sig i den ;) Sen körde jag över den till Farbror där den ska få stå tills i morgon kväll och bli lagad och fin :)
Började gårdagen med massage oxå... Mmmmm Me like!!
NU ska jag göra minsta möjliga på så lång tid som jag bara kan ;) Ska slänga mig ut i kylan och ta en morgon cigg sen blir det rakt i soffan!! :)
Bea: Har min katt hittat hem ännu?! ;)
P&K
måndag 9 november 2009
Söndag
Och jag är hemma :) Åkte i lördags morse efter en lång och oväntad natt.. jaja :) släppte av Kutti vid stationen i oslo och lyckades få mig en bot på 750(!)kr , och bilfan var ju inte ens på! Helvete säger jag bara, oslo ska jag aldrig(!!) flytta till, jävla skit stad! men men, nog om det.. Kom hem till mammsen strax efter 5 tiden, var det bara att slänga sig in i duschen (hmm ja jag han ju hälla upp ett glas rött först ;P) Och sen försöka göra sig vacker innan folket kom, blev en tre rätters middag med gott och dricka och en utgång på Harrys med syster. Ujujuj, schlager golv is the shit!! Fan vad kul jag hade, är fortfarande hes i halsen efter allt sjungandes :D
Nu sitter jag hemma hos pappsen och ska ta och krypa ner i sängen, sovit mig igenom hela den här dagen tror jag :P Fick överasknings sushi när jag kom till pappa.. mmm det är kärlek de! :D Sen somnade jag ju så klart på soffan rätt så fort, hehe.. otroligt trevligt sällskap jag är ;)
Saknar dalen lite då, men är faktiskt skönt att vara hemma och komma bort från hallingdal en liten stund.. Sen att jag säkert kommer klättra på väggarna på torsdags kvällen för att jag vill verkligen åka reda då, helst dagen innan är en annan historia ;) hehe
Natta folkens <3
Nu sitter jag hemma hos pappsen och ska ta och krypa ner i sängen, sovit mig igenom hela den här dagen tror jag :P Fick överasknings sushi när jag kom till pappa.. mmm det är kärlek de! :D Sen somnade jag ju så klart på soffan rätt så fort, hehe.. otroligt trevligt sällskap jag är ;)
Saknar dalen lite då, men är faktiskt skönt att vara hemma och komma bort från hallingdal en liten stund.. Sen att jag säkert kommer klättra på väggarna på torsdags kvällen för att jag vill verkligen åka reda då, helst dagen innan är en annan historia ;) hehe
Natta folkens <3
fredag 6 november 2009
Fredag
Jaha, då var det bara en natt kvar innan jag åker tillbaka till sverige :) I morgon vid den här tiden är jag nästan hemma hos mammsen igen :P
Blev lite rödvin hemma hos Tina igår, var trevligt :P Väntat i flera månader på att vi skulle få dricka lite vin så det smakade väldigt bra ;) Spelade wii gjorde vi oxå :P Det ska jag nog ta och köpa till mig själv i julklapp hehe :)
Skulle igentligen behöva ta tag i tvättning och packning, men orkar verkligen inte! Så sitter fortfarande i soffan med morgonrocken på sne och håret som ett skatbo, ugglandes framför ansiktsboken.. Vilket liv ;) Blir bra när bea fjant kommer hem om ca 2.5h då kan vi laga mat och prata massa skit :P
Lycklig?
P&K
Blev lite rödvin hemma hos Tina igår, var trevligt :P Väntat i flera månader på att vi skulle få dricka lite vin så det smakade väldigt bra ;) Spelade wii gjorde vi oxå :P Det ska jag nog ta och köpa till mig själv i julklapp hehe :)
Skulle igentligen behöva ta tag i tvättning och packning, men orkar verkligen inte! Så sitter fortfarande i soffan med morgonrocken på sne och håret som ett skatbo, ugglandes framför ansiktsboken.. Vilket liv ;) Blir bra när bea fjant kommer hem om ca 2.5h då kan vi laga mat och prata massa skit :P
Lycklig?
P&K
torsdag 5 november 2009
Torsdag
mmmm härligt med fri :) Blev inte någon direkt sovmorgon, blev väckt av tlf och sen kunde jag inte somna om men men.. Flyttade bara över mig till soffan ist ;)
Har äntligen fått tillbaka min sambo igen :) Brun och jävlig är hon, usch.. är tur att jag tycker om henne en massa ;) Satt uppe igår och drack lite vin med flickan, trevligt trevligt :P Bäst att passa på, snart lämnar jag norgeland, tar en liten tripp hem till sverige för att besikta bilen och hälsa på familjen :) <3
En tur in i duschen sen blir det ner till centrum en sväng, bea ska kolla på jacka :) Lite vin ska inhandlas oxå, vi ska över till Tina och bubbla lite över ett glas el tre ;) hehe, börjar inte fören kl22 i morgon så bäst att passa på :P
Njuter som bara den :)
P&K
Har äntligen fått tillbaka min sambo igen :) Brun och jävlig är hon, usch.. är tur att jag tycker om henne en massa ;) Satt uppe igår och drack lite vin med flickan, trevligt trevligt :P Bäst att passa på, snart lämnar jag norgeland, tar en liten tripp hem till sverige för att besikta bilen och hälsa på familjen :) <3
En tur in i duschen sen blir det ner till centrum en sväng, bea ska kolla på jacka :) Lite vin ska inhandlas oxå, vi ska över till Tina och bubbla lite över ett glas el tre ;) hehe, börjar inte fören kl22 i morgon så bäst att passa på :P
Njuter som bara den :)
P&K
söndag 1 november 2009
Söndag
Mmmm härliga söndag... Men min sovmorgon och skönhets-sömn blev det inget av inte.. Vaknade i morse vid 10 av att det borrades och hamrades utanför lägenhet.. Då ordnar de med våra fönster, lagom förbannad så kravlar jag över till soffan i stället där det lät lite mindre, fick jag sova? Icke! då förflyttade sig en av de två(!) arbetarna fint över till vardagsrums fönsterna ist! What a fuck?! Lite halv bitter och sur tog jag mig ut på en morgon cigg och morrade lite om 4h sömn till de trevliga folket utanför.. Hmm, morgonhumöret är fan inte att leka med kan jag o lova, många som kan intyga att jag kan vara riktigt bitter på morgonen hehe :)
Så efter slö tittat lite film och kört ner till affären för att köpa massa äckligt godis för mina sista pengar så hamnade jag framför ansiktsboken och lallade runt med tina hehe :) Båda är lika trötta, hehe :)
Ikväll kommer K med pizza, mmmm soffmys <3
P&K
Så efter slö tittat lite film och kört ner till affären för att köpa massa äckligt godis för mina sista pengar så hamnade jag framför ansiktsboken och lallade runt med tina hehe :) Båda är lika trötta, hehe :)
Ikväll kommer K med pizza, mmmm soffmys <3
P&K
Lördag natt
Äntligen är det söndag :) Ja, eller kommer ju säkert till att sova bort min fria dag men det ger jag fan i :) Ska bara kose mig en massa massa i soffan med dålig film och pizza och K :) Mmm, bättre söndag kan man nog faktiskt inte få :)
Var stilla på jobbet idag, gjorde mig ingenting.. Kände att jag var lite sliten efter att redan hade jobbat dag och inte sovit särskilt mkt på kvällen innan.. Och resan hem var kanske inte den roligaste heller.. Visst jag är skit glad för att det äntligen har börjat snöa, men fan vilket jävla piss väder det var att köra i! Fick ligga i 50-60km/h hela vägen från nes till gol, inte kul! Men men, hem kom vi iaf och det var ju huvudsaken :)
Så nu ska jag ta och slänga min trötta kropp i sängen, med vetskapen om att jag inte kommer sova själv i morgon natt så kanske jag kan somna ;)
Har även kommit fram till att jag nog kan låta min fantasi skena iväg ganska fort, bra el ej det vet man ju då aldrig.. Hmm, jaja ;)
Snart kommer Sambo hem Woohooo!! <3<3
Natta <3
Var stilla på jobbet idag, gjorde mig ingenting.. Kände att jag var lite sliten efter att redan hade jobbat dag och inte sovit särskilt mkt på kvällen innan.. Och resan hem var kanske inte den roligaste heller.. Visst jag är skit glad för att det äntligen har börjat snöa, men fan vilket jävla piss väder det var att köra i! Fick ligga i 50-60km/h hela vägen från nes till gol, inte kul! Men men, hem kom vi iaf och det var ju huvudsaken :)
Så nu ska jag ta och slänga min trötta kropp i sängen, med vetskapen om att jag inte kommer sova själv i morgon natt så kanske jag kan somna ;)
Har även kommit fram till att jag nog kan låta min fantasi skena iväg ganska fort, bra el ej det vet man ju då aldrig.. Hmm, jaja ;)
Snart kommer Sambo hem Woohooo!! <3<3
Natta <3
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)